Televisie

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Geen idee, ben niet zo'n compfreek!!
SORRY, ben al blij dat ik m aan en uit krijg!!!!
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Haha, durf hier bijna niets over te zeggen aangezien het met mijn scannen ook niet echt super gaat... Daar zal ik ook snel achter aangaan! Maar kan je bij de bibliotheek niet inscannen? Of overtypen :p.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Overtypen hoeft niet hoor... dan kan je nog beter het ingescande rtf bestand in word bewerken. Is sneller. Maar dat is niet leuk, want wil ook de plaatjes er bij :) Tenzij er geen plaatjes zijn natuurlijk. Je kunt inscannen bij speciale copy winkels, maar of je digitaal in kunt scannen bij de bieb ? niet hier in ieder geval... succes.. enne welk programma gebruik je Angela ? Je moet toch gewoon de optie picture format ofzo ergens in kunnen stellen ?

groetjes Thijs
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

HP-scanjet software? Heb al gekeken maar het is nogal ingewikkeld :s. We hebben ook drie accounts waardoor ik niets kan aanpassen omdat ik geen beheerder ben. Maar ik ga het nu nog een keer proberen! Ik laat zo weer van me horen! I'll be back ;).
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nou, heb m ingescand als jpg en gif-bestand. Heb het gif-bestand naar je gemaild, Thijs, want die was het kleinste maar nog behoorlijk groot!!!! Dus hoop dat je er wat mee kan en dat jullie het artikel binnenkort allemaal kunnen lezen! Sorry dat het zo lang duurde, maar ja, ben lui en van teveel inspanningen ga ik zweten ;). Groetjes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Angela bedankt! Ik ga even knippen plakken rommelen en doen en maak van 2 gif's een jpg. hahaha komt goed als het klaar is zet ik hem hier neer en kan iedereen het lezen! toppie !

Groetjes van pokon Thijs
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Graag gedaan hoor. Het was eigenlijk heel makkelijk maar ja, ben blond dus t duurde even :). Suuces ermee!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nou hij staat online hoor. Met dank aan Angela. Ik heb van 2 gifs, 1 jpg gemaakt. Als je het ingescande artikel opent kun je het waarschijnlijk niet lezen. Dat komt omdat het hele artikel volledig op het scherm wordt weergegeven door internet explorer. Sorry maar daar kan ik verder niets aan doen, zelfs al zou ik er 2 foto's van maken dan is het onleesbaar in explorer. Oplossing ? Ik zou zeggen klik op je rechter muisknop als je op de foto staat en sla deze op in je eigen computer. Bekijk hem dan met je standaard viewer, paint van windows bijvoorbeeld. Of download irfanview gratis op www.irfanview.com Geweldig gratis foto bekijk programma. Dan kun je het hele artikel zonder problemen lezen! Vragen/opmerkingen en technische hulp kun je altijd hier kwijt.

Klik hier voor het flair artikel
Laatst gewijzigd door Thijs op za 02 jul 2005, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
JuSt me
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 28 jun 2005, 12:16
Locatie: Bij Rotterdam
Contacteer:

Bericht door JuSt me »

ik merk ook dat ik soms minder zweet,
bij mensen wie ik mij op mn gemak voel heb ik vaak nergens last van
maar soms ook weer wel
en met uitgaan heb ik er soms ook helemaal geen last van,
als ikbinnen ben dan, want buiten heb ik er wel meestal last van,
terwijl anderen dan staan te zweten heb ik nergens last van :?
beetje raar maar dan is het toch iets psychisch denk ik
xx
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Om even terug te komen op het originele onderwerp van deze topic
Zaterdag zat ik de film 'Very bad things' te kijken. Cameron Diaz had daarin een rol. In een van de scene's pakte ze een prop WC papier en droogde daarmee haar oksels af. Was leuk om te zien dat het in de film gebruikt werdt.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Zo'n soort scène kan ik me ook herinneren uit 'Desperately Seeking Susan' waarin Madonna haar oksels droog laat blazen door een handendroger in de wc! Ook wel een mooie scène.
Ik las pas trouwens in de Cosmopolitan of zo'n ander meidenblad ook een stukje over de sterren en dat Angelina Jolie anti-zweetbehandelingen ondergaat! Zal eens kijken of ik dat ook in kan scannen, al is het maar drie regels lang :).
anoniempjeee
Beekje
Beekje
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jul 2005, 14:49
Contacteer:

Bericht door anoniempjeee »

in de Yes stond ook, dat een of andere ster botox had laten doen tegen zweten, weet alleen niet meer wie.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hmmm hoor ik hier weer allemaal scanners ratelen ? ;)

Kom maar op met die artikelen hoor. Dit geld voor een ieder, mocht je iets lezen wat verband houd met HH en je hebt een scanner of je kunt het in laten scannen ? Graag!!! stuur het op naar me en het komt online op het forum zodat iedereen het kan lezen!

groetjes Thijs
anoniempjeee
Beekje
Beekje
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jul 2005, 14:49
Contacteer:

Bericht door anoniempjeee »

Mjh, ik heb geen scanner.
Plaats reactie