Vichy Anti-Transipiratie behandeling

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
sammiej
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 01 aug 2009, 12:29
Contacteer:

Vichy Anti-Transipiratie behandeling

Bericht door sammiej »

Na axitrans gebruikt te hebben, wat zeer goed hielp tegen het zweten maar men huid kon er niet tegen, ben ik op dit product gestoten.
Ik kwam het hier nergens tegen, dus stond er wat sceptisch tegenover, maar het is zeer effectief.
Het is een creme die je op je oksel moet wrijven.
De 1ste week van maandag tot donderdag elke avond,
2e week maandag, woensdag en vrijdag,
vanaf de 3e week is maandag en dinsdag genoeg. Moest je ongerust zijn over het feit dat dit niet genoeg is, kan je altijd een dag extra smeren.

Is helemaal niet irriterend, en het is zeer effectief. Wel even afwassen 'smorgens.

http://www.choosebeauty.nl/index.php/an ... dagen.html

Afbeelding
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Vichy Anti-Transipiratie behandeling

Bericht door ueue »

^ helaas heeft het bij mij niet geholpen!
Hallo100
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 07 apr 2010, 21:39
Contacteer:

Re: Vichy Anti-Transipiratie behandeling

Bericht door Hallo100 »

ueue,
heeft dat Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant wel bij je geholpen?
Heb je al syneo 5 geprobeerd, dat werkt bij mij namelijk uitstekend.
Zoals je in mijn vorige berichtje had gelezen (waar je zo lief op gereageerd hebt) hielp bij mij haast niks, maar ik heb vandaag met een gekleurd shirtje in de sportschool gesport en niks te zien (dit was altijd mijn grootste droom, maar tegelijkertijd mijn grootste nachtmerrie omdat het zo onwerkelijk was)
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Vichy Anti-Transipiratie behandeling

Bericht door ueue »

Heey hoi Hallo100!

Wat een lief berichtje van je. Sorry ik had denk ik niet aanstaan dat ik hier berichtjes over kreeg. Ja maar weet je wat het is, waarom Vichy niet bij me hielp, dat was omdat ik toen nog over actieve zweetklieren had. Ik heb die vorig jaar juli laten verwijderen (bij MC 't Gooi) en nu gebruik ik inderdaad Rexona anti transpirant (mijn ervaring daarmee heb je gelezen in de topic die ik heb gemaakt?). Ik vind het echt een super deodorant en was altijd sceptisch tegenover Rexona. Ik zou bijv. hun spray nooit gebruiken omdat ik me veiliger voel bij een creme. Van tijd tot tijd gebruik ik tevens de aluminiumchloride 20 creme.

Ik heb nog nooit syneo 5 geprobeerd, ik heb het wel zien staan in een winkel, maar Rexona werkt goed bij me.

Dus jij hebt syneo 5 geprobeerd tijdens het sporten?

Dank voor je lieve bericht en geniet ervan!

Liefs,
Ueue.

P.s. Als je mijn verhaal wat betreft de operatie bij MC 't Gooi wilt lezen klik dan hier: viewtopic.php?f=1&t=2269
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht