Odorex Extra Dry combineren?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
flugelkentgeiml
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 12 aug 2009, 23:58
Contacteer:

Odorex Extra Dry combineren?

Bericht door flugelkentgeiml »

Dag mede-zweterts,

Allereerst even een vriendelijk hallo.
Ik ben net 18, en heb eigenlijk al langer last van overmatig zweten, of het echt hyperhidrosis is weet ik niet, ik heb het namelijk eigenlijk alleen onder mijn oksels... Pas sinds kort ben ik er wat over gaan googlen, en kwam ik op dit forum terecht, wat mij op zich al erg gerust stelt. Ik ben dus niet de enige di hier last van heeft. Ik kan wel gaan vertellen over mijn schaamte en mijn zweetplekken, maar ik denk dat dat jullie allen vast bekend in de oren zal klinken.

Nu heb ik na wat bladeren op dit forum veel goede verhalen gelezen over Odorex Extra Dry, wat gewoon bij de drogist te krijgen zou zijn, en dat prikkelige gevoel neem ik voor lief, liever wat pijn dan die schaamte. Nu heb ik wel een paar vraagjes.
Ik heb gelezen dat het niet echt werkt tegen geur, dus is mijn vraag, kan ik het combineren met bv. Axe (dry) deo voor de geur zegmaar?
En dan ben ik eigenlijk nog wel benieuwd wat het werkzame bestanddeel is in Odorex, dit puur uit interesse, ik ben niet allergisch voor iets (voor zover ikweet), dus als niemand hier antwoord op weet is dat niet erg.

Nogmaals ben ik erg blij dat ik dit forum heb ondekt, en hoor ik graag snel van jullie =D.
Foesje
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 21:18
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry combineren?

Bericht door Foesje »

Heb zelf geen ervaring met Odorex Extra Dry.

Weet dus ook niet of je 't moet combineren met een andere deodorant. Even iets wat je jezelf moet afvragen of liever gezegd: Heb je Odorex al geprobeert? En zo jah, blijft de zweetgeur? Want als je niet zweet, zul je ook geen vocht afscheiden wat op den duur omgezet wordt in de zweetgeur.

Ikzelf gebruik Therme behandelspray, ga de volgende keer Syneo5 gebruiken en kijken wat het verschil is (afgezien het prijsverschil van slechts 2 Euro). Overigens gewoon bij de Kruidvat of Etos verkrijgbaar. Als deo gebruik ik enkel DO2, een natuurlijke deodorant met kristalletjes (geen alcohol). Bestrijd de zweetgeur (mocht ik dan toch een beetje zweten).

Succes!! :D
LizetteKarel
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 21:55
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry combineren?

Bericht door LizetteKarel »

Hee!

ik gebruik zelf ook odorex extra dry en het werkt perfect!
Ik heb alleen wel het gevoel dat je op andere plekken juist veel meer gaat zweten.
Maar om even antwoord te geven op jou vraag:
Ja het is heel goed te combineren
Verpakking: "De werking is dermate effectief, dat het gebruik van een reguliere deodorant niet nodig is. Indien u toch graag een reguliere deodorant ernaast wilt gebruiken, is dit mogelijk."

Ik doe dat zelf ook, en heb er nog nooit problemen mee gehad ;)
Plaats reactie