Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

hoi
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:08
Contacteer:

Bericht door hoi »

ik gebruik het elke dag, dus elke avond voordat ik naar bed ga. ik heb wel het idee dat het onder mn oksels beter werkt dan op mn billen...
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

hier hetzelfde. oksels zijn al na de 3ex gebruiken droog geworden en gebleven... bij me kont wil t nog niet echt..
oksels al een week of 5 geloof ik, kont 3 weken...
NogEenZweter
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 10:21
Contacteer:

Bericht door NogEenZweter »

Heb het ook sinds anderhalve maand ofzo, zag het op dit forum voor het eerst, werkt perfect! Waar deoleen en aluminiumchloryde faalden! Een echte aanrader..
webgremlin
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 11 sep 2008, 22:24
Contacteer:

Bericht door webgremlin »

Enig idee of dit problemen oplevert als ik het voor mijn gezicht gebruik en ook elke ochtend mn gezicht was met clearasil?
hoi
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:08
Contacteer:

Bericht door hoi »

webgremlin schreef:Enig idee of dit problemen oplevert als ik het voor mijn gezicht gebruik en ook elke ochtend mn gezicht was met clearasil?
nope geen probleem, zorg alleen dat je s'avonds wel een huidcreme opsmeert tegen uitdroging ;)
justme88
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 03 mei 2008, 19:54
Contacteer:

Bericht door justme88 »

ik heb odaban besteld, maar hoe moet je het precies gebruiken.
ik heb het een aantal dagen per week voor het slapen onder mijn oksels gespoten.

Voel het branden, maar de volgende ochtend zweet ik nog net zo hard als normaal :(
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

sinds mijn vakantie heb ik ontdekt dat ik geen pijnlijke irritatie meer aan odaban over houd onder mijn oksels, alleen 24 uur na het op doen ff een jeuk aanval en that's it
da heb ik er serieus echt wel voor over ;)
Blackboard
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:58
Contacteer:

Bericht door Blackboard »

Hier werkt het ook nog altijd super. Ben nog met mijn eerste flesje bezig, dat nu bijna leeg is. Eerste 2-3 dagen achter elkaar gebruikt en daarna 1 of 2 x in de week nog opsprayen en mijn oksels blijven perfect droog!

Vervelend is wel dat ik erg zweet op mijn buik/borst/rug... En ik niet graag alles onderspuit met odaban.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

was bij mij ook t geval, ik gebruik voor mijn rug en mijn borstkas thereme behandelspray (die slaat onder mijn oksels niet aan, elders dus wel, heel vaag maar dat maakt niet uit zolang dit op deze manier zo werkt ;))
Blackboard
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:58
Contacteer:

Bericht door Blackboard »

En waar is die spray te krijgen? Gewoon bij de drogist?
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

jup :) heb hem zelf van de kruidvat
staat gwoon tussen de deo's
niet dezelfde fout als mij maken, specifiek naar de behandelspray kijken en niet een doornsee deo van therme meenemen :P
:oops: had ik dus de eerste keer :p
gebruik nou 's ochtends wel die deo's van therme , gewoon omdat ze lekker fris ruiken, en omdat ik toch liever niet zonder deo het huis verlaat, ondanks dat odaban zijn werk goed doet
Hyper Hydrosis
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 21:46
Contacteer:

Bericht door Hyper Hydrosis »

Heb het enkele weken terug gekocht, voor mijn handen en helaas werkt het helemaal niet. Het lijkt zelfs nog erger...moet je het een aantal dagen gebruiken voordat het enkel effect heeft? Ik spray-de een stuk of 6x / 7x per hand en beetje inwrijven.

Heb wel ooit aluminium hydroxychl. oplossing 15% fna een week gebruikt, werkte ook helemaal niet. Enkel een rare huid, waar ik gewoon doorheen zweette.

Syneo5 werkte ook niet, en Odorex Extra Dry ook niet. Die middeltjes werken wel onder m´n oksels. Maar m´n handen zijn het belangrijkst...
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

bij mij heeft dat op mijn handen ook geen enkel effect,
vind het verspilling om nog op me handen te gebruiken
heb nou een of andere handcreme van sweatguide die ik nog steeds ff goed moet gaan volgen/proberen
Kees
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 02:10
Contacteer:

Bericht door Kees »

Ik heb in 10 jaar al tientalle zalfjes antiestranserant etc geprobeert.
Het meeste was door de doctor voorgeschreven of aanbevolen.

Dit is het eerste wat enigzinds werkt (buiten botox), ik heb het gister binnen gekregen en vandaag heb ik maar zweetplekjes van een paar cm ipv tientallen centimeters.

ik hoop dat het met regelmatig gebruik ook minder word en blijft, dan kan ik eindelijk eens verder met mijn leven, tja, wat een beetje zweet wel niet met je leven kan doen.
Chellie
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 18:49
Contacteer:

Bericht door Chellie »

Heb het gister binnen gehad en meteen gebruikt, alleen had vandaag toch weer dikke zweetplekken :(
Ga het gewoon een week opsprayen, ook al mag dat niet :P
Hoop echt dat het werkt !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht