Zweten hoofdhuid

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Elle
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 20 aug 2008, 11:03
Contacteer:

Zweten hoofdhuid

Bericht door Elle »

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier, 18 jaar en ik heb altijd best wel last gehad van zweten, maar niet zo erg dat het me belemmerde. De laatste tijd echter wel. Ik zweet niet echt overdreven onder m'n oksels, vooral mn hoofdhuid en mn gezicht zweten heel erg en vooral heel snel. Bij het minste of geringste (beetje inspanning en vooral in warme ruimtes) begint m'n hoofdhuid erg te zweten en is m'n haar binnen de korste keren echt kletsnat. Ik zit hier erg mee, want het ziet er natuurlijk niet uit. Daarom ga ik vrijdag naar de huisarts om te vragen of er iets aan te doen is. Kunnen jullie mij vertellen wat de huisarts meestal in het begin aan dit probleem doet? Ik heb hier gelezen over die oxydinges tabletten, krijg je die snel mee of niet? En werken ze ook? Ik zou namelijk niet weten wat ik verder kan doen; deo's en botox werken niet bij zweten van de hoofdhuid. Heeft iemand misschien nog tips?

Alvast bedankt!
elly kuijt
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 23 jun 2008, 10:06
Locatie: Katwijk
Contacteer:

Bericht door elly kuijt »

mijn dochter heeft al van alles geprobeerd, maar niets werkt . volgens de dermatoloog in het diaconessenziekenhuis is er niets aan te doen. eigenlijk wilde hij zeggen dat ze niet zo moeilijk moest doen. maar dat deed hij net niet. zij heeft dit al van af dat ze heel klein was , ik kan me haar alleen maar zo herinneren. zij zweet in haar gezicht, handen en oksels. :cry:
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

zweten hoofdhuid.

Bericht door jp »

Beste

Op de Engelstalige site van odaban www.odaban.com vind je informatie over gebruik van odaban op hoofdhuid.

When applying through the hair to the scalp, spray onto a cotton bud or pad, part the hair and dab gently.


Succes

Groet
JP
Elle
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 20 aug 2008, 11:03
Contacteer:

Bericht door Elle »

Hey JP!

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik denk dat het wel wat voor me is. Kan je het alleen via die site bestellen? Hoe duur wordt het dan in totaal met verzendkosten enzo? Het lijkt me namelijk wel goed spul, wel een beetje moeilijk aan te brengen, want je haar wordt dan toch nat met dat spul lijkt me. Maar op die site staat dat het je haar niet verkleurt. Het lijkt me alleen wel een beetje eng om het op m'n gezicht aan te brengen, want ik heb een tijdje erge acne gehad waarvoor ik het middel roaccutane heb geslikt, waardoor ik nu gelukkig geen acne meer heb. Ik heb er helaas wel een vervelende bijwerking aan overgehouden, namelijk flushen, ik wordt dus heel snel rood. Ik ben daarom heel erg voorzichtig met m'n huid nu en ik weet niet of het dan zo slim is om odaban er op te doen.

En Elly, misschien is odaban dan ook wat voor je dochter? Echt vervelend van die artsen dat ze dan vinden dan je je niet moet aanstellen. Die mensen begrijpen echt niet dat het ook psychologische effecten heeft! Heel veel succes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Odaban kun je in Nederland ook bestellen via www.sweat-guide.nl

Succes!
elly kuijt
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 23 jun 2008, 10:06
Locatie: Katwijk
Contacteer:

Bericht door elly kuijt »

helaas ze heeft dat gebruikt maar ze kon er niet tegen. voor het andere gaat ze zich binnenkort laten opereren.
VWGirl
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 13 sep 2008, 22:35
Locatie: Katwijk
Contacteer:

Bericht door VWGirl »

Hoi
Ik heb hetzelfde probleem,en dan voornamelijk tijdens het werk.
Ik werk in een verzorgingshuis en vind die kletsnatte haren
ook niet zo hygienisch en representatief(tegenover bewoners en familie)
Mark90
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 16 mei 2013, 18:52
Contacteer:

Re: Zweten hoofdhuid

Bericht door Mark90 »

Beste VWGirl,

Ik ben onlangs http://www.zweetikveel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; tegengekomen. Daar verkopen ze ''Face Saver''.. Nog nooit van gehoord. Maar er stond een beoordeling bij, die was wel erg positief over het product. Het lijkt me in ieder geval het proberen waard..
Dit is de link naar dat product: http://www.zweetikveel.nl/neat-face-saver
Hopelijk heb je er iets aan!

Groet,

Mark
ikke123
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 01:54
Contacteer:

Re: Zweten hoofdhuid

Bericht door ikke123 »

het kan een bijwerking zijn van de pil. onder andere de yasmin pil heeft dat als mogelijke bijwerking.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht