Zeer positieve werking tegen okselzweet

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
SRRACER
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 11 mei 2008, 20:12
Contacteer:

Zeer positieve werking tegen okselzweet

Bericht door SRRACER »

beste zweters,
Ik ben na jarenlange frustratie over mijn vele(extreem veel) zweten onder me oksels eindelijk naar de huisarts geweest, deze heeft mij een middel dat aluminium hydroxychloride-creme heet gegeven. Deze creme gaat het zweet en de zweetlucht tegen.
IK gebruik het sinds 3 dagen en ben zeer enthousiast!
Sinds vandaag zweet ik nu zo een 80% minder onder me oksels, ik zweet nu nog wel een beetje maar niet zo veel dat ik kringen onder me oksels krijg(ik draag nu al de hele dag sinds 11 uur een Polo).
Ik heb vandaag van 1 uur tot 2 uur in de zon gezeten(ik zou me normaal echt kapot zweten) en bijna niet gezweet onder me oksels. Het probleem onder me oksels in veel minder geworden! :D
Nu zweet ik alleen wat meer op me voorhoofd en op mijn bovenbenen, maar dat is lang niet zo erg! Voor alle duidelijkheid ik droeg vandaag en draag nog steeds een polo(eentje waarin je zweetplekken al snel ziet zitten) en een korte broek en heb geen zweetplekken!:D
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, en schaam jullie niet om naar de huisarts ermee te praten! echt waar ik ben vandaag echt een stuk vrolijker en voel me meer zelfverzekerd!
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

aluminium chloride

Bericht door jp »

Hoi,
Fijn te horen dat je succes hebt. Echter op zich is dit niet erg nieuw. Er zijn erg veel anti transpiranten op aluchl. basis. het percentage echter maakt vaak het verschil ( tegen zweten maar ook de bijwerking zoals een branderig gevoel). Ik ben benieuwd of je hiervoor bijv al eens odaban hebt geprobeerd. In Engeland en inmiddels ook in Duitsland schrijven artsen odaban voor ( 20% alu) waar ze de apotheker een groot plezier mee doen omdat ze dan niet meer in potjes hoeven te roeren maar een kant en klaar product kunnen leveren..
Ben erg benieuwd.
Groet
JP
SRRACER
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 11 mei 2008, 20:12
Contacteer:

Bericht door SRRACER »

Nee ik heb geen odaban of andere cremes of vloeistoffen ooit gebruikt.
Er staat op het flesje wat ik gebruik ook 20% aluminium hydroxychloride. En ik heb geen branderig gevoel, maar ik kan gewoon voelen dat het werkt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht