Waar begin ik?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Crash
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 okt 2013, 12:22
Contacteer:

Waar begin ik?

Bericht door Crash »

Hallo,

Laat ik voorop stellen dat ik echt vanalles al heb geprobeerd, net als velen al lang met dit probleem (zweten onder de oksels in mijn geval) worstel en nu op een punt ben gekomen dat ik Botox wil proberen, het moet gewoon klaar zijn. Ik moet weer normaal kunnen leven.

Nu vraag ik me dus af, waar begin ik?

Ik woon zelf in Brabant, kan iemand mij misschien een kliniek voorstellen?
Hoe kom ik er achter of mijn zorgverzekering dit vergoed?
Moet ik een doorverwijzing van mijn dokter hebben, en zoja wordt het dan lastig om mijn dokter te overtuigen en wat als deze niet mee wil werken?

Kan iemand mij tips geven zodat ik er mee aan de slag kan?

Alvast bedankt.
Nikky21
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 15 dec 2011, 15:55
Contacteer:

Re: Waar begin ik?

Bericht door Nikky21 »

Ik kan botox zeker aanraden. Ik word al een paar jaar behandeld d.m.v. Botox en het helpt bij mij echt goed. Na een behandeling is het bij mij zeker 4 maanden droog en duurt het nog zeker 2 maanden voordat ik weer een behandeling nodig heb. Maar dat verschilt per persoon. Ik woon zelf ook ik Brabant, maar ik ga altijd naar de Mauritskliniek in Nijmegen. Deze kliniek heeft meerdere vestigingen. Het is 't zeker waard om ervoor te moeten reizen. Daar wordt het in 2014 door alle zorgverzekeraars vergoed, alleen weet ik niet hoe vaak per jaar. Dat verschilt volgens mij ook per vestiging. Dat zou je moeten informeren. In Nijmegen hadden ze het erover dat het misschien slechts een keer per jaar vergoed zou worden in 2014, maar dat was nog niet zeker. De doorverwijzing was voor mij heel makkelijk te verkrijgen. Bij mijn dokter was het een bekend probleem.

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje verder geholpen :)!
Crash
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 okt 2013, 12:22
Contacteer:

Re: Waar begin ik?

Bericht door Crash »

Bedankt voor je reactie Nikky! Geeft me hoop :)

Waar ik nog erg benieuwd naar ben: Helpt botox bij jou tegen ''normaal'' zweten of ook echt in erge stress-situaties? Blijf je dan ook helemaal droog?
Nikky21
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 15 dec 2011, 15:55
Contacteer:

Re: Waar begin ik?

Bericht door Nikky21 »

Het werkt bij mij ook in erge stress-situaties, dan blijft het helemaal droog. Meestal na een maand of vier, dat ik geleidelijk aan weer begin te zweten. Hoe lang het werkt verschilt volgens mij per persoon. Maar ik kan het je echt aanraden. Het doet vrijwel geen pijn en het verandert echt je hele leven :)!
Rens
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:44
Contacteer:

Re: Waar begin ik?

Bericht door Rens »

Ik heb ook botox voor mijn oksels laten doen, werkte erg goed, voor onder mijn oksels.
Ik kreeg daarbij wel compensatie zweet wat het bij mij eigenlijk erger maakte, verschilt dus duidelijk per persoon hoe je lichaam reageert.
Nikky21
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 15 dec 2011, 15:55
Contacteer:

Re: Waar begin ik?

Bericht door Nikky21 »

Dat is balen :(. Het verschilt dan inderdaad wel heel erg per persoon. Want van compensatie zweet heb ik nog nooit last gehad.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht