goede ervaringen met botox, en vergoed!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
jesje05
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 29 nov 2012, 14:54
Contacteer:

goede ervaringen met botox, en vergoed!

Bericht door jesje05 »

Afgelopen dinsdag ben ik in de mauritskliniek Utrecht geweest voor een botox behandeling tegen overmatig zweten onder mijnooksels. Bij mij was het niet de hoeveelheid zweet maar wel de geur die vrij kwam als ik bepaalde kleding droeg. Het bepaalde heel erg mijn leven. Ik kon niet alle kleding kopen en al helemaal geen zwart. Vaak droeg ik maandverband om de geur op te kunnen nemen. Via via hoorde ik dat deze behandeling bij mijn verzekering (cz) in ieder geval dit jaar nog vergoed zou worden. Na wat telefoontjes met mijn verzekering, huisarts (voor verwijsbrief) en de dermatoloog kon ik binnen een week terecht bij de mauritskliniek. Ik vond het wel spannend en de prikjes waren niet pijnloos maar het is inmiddels bijna een week na de behandeling en het resultaat is geweldig! !! Ik kan alle kleding aan. Geen nare geurtjes meer of natte plekken. Gewoon kurkdroge oksels. Ik merk dat ik s' avonds wel wat meer zweet (bovenlijf) maar mijn oksels blijven droog. Ik kan het iedereen aanraden die hier last van heeft. Het heeft mijn leven enorm veranderd.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: goede ervaringen met botox, en vergoed!

Bericht door Erje »

Hee toevallig, ik was daar ook op dinsdag, om 11.00 uur.
Ideaal is het hé! Hopelijk wordt het volgend jaar ook nog vergoed...
Ik vind het altijd wel apart om te ervaren hoe het leven is voor " gewone " mensen, die hier geen last van hebben. Helaas is het altijd maar tijdelijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht