Heeft iemand ervaring voor botox voor het voorhoofd????

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Angela, TomH

Heeft iemand ervaring voor botox voor het voorhoofd????

Berichtdoor kitty26 » za maart 06, 2010 10:27 pm

hoi allemaal

ik zoek een instelling/ziekenhuis die juist botox doet voor het overmatig transpiratie voor het voorhoofd
ik google steeds en bel ook vaak klinieken op,voor de botoxbehandeling,maar ze voeren tot nu toe alleen maar botox uit voor de oksels..

heeft iemand ervaring voor botox voor het gelaat??? gaat bij mij om mijn voorhoofd????
en welke instelling doet dat???

wie helpt mij spoed spoed spoed

groetjes kitty
kitty26
rookie

Re: Heeft iemand ervaring voor botox voor het voorhoofd????

Berichtdoor Thijs » za maart 06, 2010 11:47 pm

Het is maar net hoe erg je het hebt op je voorhoofd, maar over het algemeen schijnt het vrij pijnlijk te zijn en als je het echt heel erg hebt dan kan het ook niet voldoende dmv botox worden bestreden. Mischien ben je meer gebaat bij oxybutinine tabletten ????

Je zou de mauritsklinieken eens kunnen bellen en vragen of zij het doen. Hou ons op de hoogte, succes!

groetjes Thijs
Afbeelding
Thijs
Site Admin

Re: Heeft iemand ervaring voor botox voor het voorhoofd????

Berichtdoor DrKlaas » do apr 22, 2010 6:19 pm

Bij behandeling tegen zweten (oksels en handen) gebruik je veel meer eenheden dan bij de behandeling tegen rimpels.
Je kunt je voorstellen een hogere dosis bij het voorhoofd effectief is tegen het zweten, maar vervolgens door diffusie in het weefsel en richting de spieren, ongewenste bijwerkingen kan hebben.
Bijwerkingen die al optreden bij toediening van lagere hoeveelheid eenheden.
Toediening van een kleine hoeveelheid hoog op het voorhoofd, langs de haargrens zou misschien veilig te proberen zijn.
DrKlaas
zweter

Keer terug naar Botox injecties