Vulgaire topics

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Vulgaire topics

Bericht door Iris »

Ik weet niet of dit toegestaan is, maar voor het geval meld ik ze maar even:

viewtopic.php?t=1515
viewtopic.php?t=1514
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Dit is uiteraard niet toegestaan en ik ben ook al tijden bezig om al deze troep weg te halen en te voorkomen. helaas slipt er af en toe nog eentje door......

niets aan te doen, zodra ik of een andere moderator het zie wordt het verwijderd.

groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Klopt, als ik er 1 zie gooi ik ze ook meteen weg. Ben alleen een lang weekend weg geweest en mijn internet thuis heeft een beetje de kuren dus ik ben hier de laatste tijd niet zo heel veel geweeest. Zit nu ook ff bij mij ouders achter de comp... :) En Angela zit momenteel aan de andere kant van de wereld. Hahaha.

Maar we doen ons best hoor!! :D
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Pfff... Net weer een hele lading zooi weggegooid. Dit keer waren het wel een stuk of 20 topics... :(

Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar kunnen er geen IP-adressen geblokkeerd worden? Of posten ze steeds met andere adressen?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

IP adressen kunnen geblokkeerd worden en dat doe ik ook maar ze komen steeds met andere ip adressen dus het is dweilen met de kraan open...... het is niet anders ik heb al een unique registration hash geinstalleerd en veel meer kan ik niet doen..... :(

Thijs
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Hè wat lastig.
Maar ik herken het wel, ik ben namelijk ook mod op een jongerenforum en maak dit soms ook mee.
Al heb ik zoiets nog nooit op een ander forum gezien, behalve hier.
Zoveel, dat is niet meer normaal.
Ik snap ook niet waarom ze zo'n forum uitkiezen hiervoor, daar zit toch niemand op te wachten?
Zomerzonnetje

Forum

Bericht door Zomerzonnetje »

Ik ben zelf ook moderator van een dansforum en kom het daar ook geregeld tegen. Het is idd bijna niet te voorkomen. Vervelend maar helaas. :(
Plaats reactie