site

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

site

Bericht door kimmy »

Heey Thijs ,
klopt het dat het nu ook niet meer zichtbaar is dat er bij de onderwerpen nieuwe berichten zijn??
Normaal werd dan het icoontje ervoor rood!
Nu niet meer!

Ach heb je met blonde vrouwen snap er niks van!!!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Kim een tip voor jou en voor ieder ander hier op het forum.

Wat zijn cookies? cookies zijn kleine bestandjes die websites op je harde schijf zetten zonder dat je het door hebt. Het is geen virus of iets dergelijks maar iets wat heel normaal en heel veel gebruik wordt. In deze bestandjes staan instellingen van een bepaalde website. Dit forum gebruikt ook cookies.

Als je boven in je internet explorer op extra klikt en dan internet opties kiest dan zie je cookies verwijderen staan. Klik hier eens op en doe dan ok. Het zou kunnen dat e.e.a. niet goed gaat omdat het forum op de nieuwe host andere settings in de cookie heeft dan de oude host terwijl de cookie naam hetzelfde was. Deze heb ik inmiddels veranderd.

Of het werkt weet ik niet, ik weet alleen dat ik er niet uitgegooid word. Let wel na 20 minuten inactiviteit wordt een ieder automatisch uit het forum gegooid. Ik ga nog ff spitten over hoe en wat.... maar probeer bovenstaande wel ff uit. Kan geen kwaad verder om dit zo en zo op zijn tijd te doen. (ik doe het elk uur zelfs)

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi,

Ik heb e.e.a. uitgezocht en aanpassingen gemaakt. Volgens mij is het probleem nu over. Als het goed is moet je nu weer gewoon alle berichten zien die ongelezen zijn. Zo niet dan hoor ik het graag.

Groetjes Thijs
Laatst gewijzigd door Thijs op ma 13 jun 2005, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Dames... dames :oops:

Kim, word je er nog steeds uitgegooid of niet ? :)
Ik wil weten of er nog problemen zijn....

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

op dit moment niet gister had ik er nog 1 keer last van .

Hoop dat het nu goed gaat!!!!
Hahahahahah gr Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hou het in de gaten als je wilt Kim. Ik hoor het graag want het zou niet meer moeten.

ps. verwijder wel ff je cookies.

Groetjes Thijs
Plaats reactie