Nieuwtje

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
JohannaS
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 27 mar 2013, 09:17
Contacteer:

Nieuwtje

Bericht door JohannaS »

Hallo allen,

Ik ben Johanna en ik heb net zoals waarschijnlijk de meeste last van Hyperhidrosis. Daarbij komt nog dat ik slecht horend ben, twee keer pech gehad. Door het overmatige zweten durf ik al lastig contact te maken maar in groepen merk ik toch echt dat ik er heel veel moeite mee heb de interactie te volgen. Dit bewust zijn is pas ook eerst gekomen nadat ik me heb laten testen en ik gehoorapparaten gekregen heb. Nu merk ik dat ik al beter mee kan komen met de groep. Nu nog iets tegen de hyperhidrosis zoeken en dan hoop ik zonder schaamte gevoel mijn dagen door te kunnen komen.


Liefs Jo
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Nieuwtje

Bericht door Thijs »

Hoi en welkom op dit forum.

Waar heb je last van hyperhidrosis en wat heb je zoal al geprobeerd ?

Er staat een hoop geschreven hier over oplossingen.

succes

gr Thijs
JohannaS
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 27 mar 2013, 09:17
Contacteer:

Re: Nieuwtje

Bericht door JohannaS »

Vooral onder mijn oksels heb ik er last van maar ook zweten mijn voeten erg. Ik probeer vooral veel koud te baden en douchen (meestal wordt het lauw) omdat ik gehoord heb dat, dat goed zou werken
JohannaS
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 27 mar 2013, 09:17
Contacteer:

Re: Nieuwtje

Bericht door JohannaS »

Ik heb ook verschillende zalfjes en deos gebruikt maar dat heeft bij mij geleid tot verergering van het zweten. Ik ben wat dat aangaat erg onzeker. Nu ik eindelijk weer in het horen mee kan komen door de gehoorapparaten van www.audibene.nl, hoop ik ook hier snel wat tegen te kunnen doen.
Gesloten