[even voorstellen] ...hoi, 'allesofniets' aangenaam.

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
allesofniets
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 01 aug 2009, 10:20
Contacteer:

[even voorstellen] ...hoi, 'allesofniets' aangenaam.

Bericht door allesofniets »

Hoi,

Ten eerste dank voor het mogelijk maken van een forum als dit. Ben het al een paar weken aan het volgen en besloten me toch maar aan te melden.

Ik loop zelf al jaren rond met het probleem dat ik gewoonweg erg snel, veel zweet. Tijdens mijn studie vond ik het niet echt boeiend maar na alweer een paar jaar werken en op dit moment mijn eigen zaak is het toch wat meer passend om een mooi shirt te dragen (ik werk in de reclame-sector dus een echt pak is ook niet echt gebruikelijk), maar dat gaat gewoon niet met dit weer. Na een paar minuten beginnen de plekken zich al te tonen onder mijn oksels. Nu ook, ik zit thuis wat te werken achter een computer, zonder shirt (blote borst dus :) ) en voel het nu al druipen.

Wat achtergrond info: heb workwise met veel stress....dynamische omstandigheden ;) te maken. In mijn vrije tijd sport ik veel, ik doe aan kickboxen en ben soms wel dagelijks in de gym te vinden (ik wissel cardio en krachttraining af). Je zou zeggen dat er met mijn conditie dus echt niks mis is. Nu heb ik sinds twee weken, opeenvolgend, een blessure en ben ik de afgelopen week ziek geweest, dus het sporten heb ik even gelaten. Maar dus nog steeds, zweet ik 'abnormaal' snel.

Ga het hier goed uitpluizen en kijken wat mij de beste oplossing lijkt.
Groet,

Niels
Gesloten