Voorstellen

Stel jezelf voor (Nieuwkomers)

Moderators: Erje, Thijs

Plaats reactie
Lynncl
Druppel
Druppel

Voorstellen

Bericht door Lynncl » ma dec 04, 2017 9:37 pm

Hallo ik wil me graag voorstellen :)
Mijn naam is lynn, ik ben 34 jaar oud en heb al vanaf mijn jonge jaren last van overmatig zweten. Ik heb het vooral in mijn oksels.
Vele jaren alle middeltjes geprobeerd die er zijn en ook Botox .... En ga nu in januari de Miradry behandeling doen. Ik ben erg blij dat ik hopelijk eindelijk van mijn zweten af ga komen, echter ben ik ook bang dat het weer iets gaat zijn wat uiteindelijk niet helpt.

Ik kom al erg vaak op dit forum kijken voor info. En wil straks ook graag mijn verhaal delen over de Miradry ..

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Thijs » di dec 05, 2017 9:17 am

Hoi Lynn,

Welkom op dit forum. Spannend dat je de miradry gaat doen in januari. Bij 9 van de 10 mensen werkt 1 behandeling al voldoende. Sommigen moeten terug voor een 2e behandeling en bij sommige mensen werkt het gewoon niet voldoende. Dit is met ETS operaties precies zo. Er is maar 1 manier om er achter te komen...... dus goede zet en succes verder. Deel aub je verhaal hier zodat anderen er ook wat aan hebben ! :)

Ik weet van een persoon die de miradry in 2014 heeft laten doen dat zij nog steeds harstikke droog is onder de oksels.

Groetjes Thijs

Lynncl
Druppel
Druppel

Bericht door Lynncl » di dec 05, 2017 5:27 pm

Dank je voor je reactie Thijs! Je hebt ook helemaal gelijk....
Ik heb er ontzettende zin in maar ben bang tegelijk, maar dat zal vast iedereen hier herkennen.

Ik ga zeker mijn verhaal delen :)

Erje
Moderator
Moderator

Bericht door Erje » wo dec 06, 2017 1:51 pm

Hoi Lynncl,

Ik ben twee keer behandeld met de MiraDry en ik ben er nog steeds erg blij mee. Mijn leven is er enorm door veranderd op een positieve manier. Ik kan me nu niet eens meer voorstellen dat ik, voordat ik de behandeling kreeg, wel drie keer op een dag een schoon t shirt aan moest trekken en alleen maar in witte shirts met een fleecetrui erover kon lopen.
Ik zweet nog wel iets, dus ik gebruik elke dag een anti transpirant en daar zou ik nog graag vanaf willen, dus misschien ga ik ooit toch nog voor een derde behandeling.
Voor de behandeling zelf hoef je helemaal niet bang te zijn hoor. Als de verdoving eruit trekt kan het wel gevoelig zijn, maar daar heb je dan van die icepacks voor. Die zou ik wel bij de hand houden.
Op de websire www.realself.com kun je nog meer ervaringen over de MiraDry vinden ( Engelstalig )
Veel succes alvast in januari en hou ons op de hoogte hé.
Als je nog vragen hebt horen we het wel.

Groetjes
RJ

Lynncl
Druppel
Druppel

Bericht door Lynncl » wo dec 06, 2017 7:15 pm

Lief dat je de moeite neemt om te reageren. Ben blij om te lezen dat het jou zo goed geholpen heeft! Ik verheug me er ontzettend op dat dit ook bij mij het geval gaat zijn :o , want de gevallen dat het niet werkt zijn er weinig.
Die site kon ik idd. Daar lees je wel veel verschillende verhalen. Maar daar vraag ik me gelijk bij af, wat voor een klinieken zijn het geweest. Je hebt er zoveel in Amerika.

Ik ga zelf naar het ziekenhuis en wordt behandelt door een dermatoloog. Dat vindt ik wel een fijne gedachte.

Het aftellen is langzaamaan al begonnen, ik ga jullie zeker op de hoogte houden.

Plaats reactie