Ervaring met een Thoracale Sympathectomie ??

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan

Moderators: Erje, Thijs

jessie
rookie

Re: Ervaring met een Thoracale Sympathectomie ??

Bericht door jessie » zo mar 12, 2017 10:54 pm

hallo,
ik heb verleden week een bloosoperatie ondergaan,we zijn nu een week later en het blozen is effectief weg.
Ik had ook last van zweten onder de oksels,ik moet zeggen dat die gedurende een week ook niet zo nat meer zijn,ook al heeft de dokter daar niks gedaan. Wat ik wel merk is dat ik nu meer zweet op de buik en rug,is nu al 1 keer gebeurt,maar is niet continu. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de operatie. Ik ga nu even wachten hoe het verder zit met het compensatiezweet in de volgende weken/maanden. Het is natuurlijk wel vroeg om dit nu al te kunnen zeggen,maar ik hoop dat het zo verder gaat. Ik voel me veel zelfverzekerder ,kvoel me echt beter in men vel. Ik heb de operatie door dokter de keukeleire tom laten doen in jette.
Natuurlijk doet het de eerste dagen wel pijn ,maar na de 3 de dag was de erge pijn zo goed als weg. Nu heb ik nog wa last tussen de schouderbladeren.
Groetjes

jessie
rookie

Bericht door jessie » wo mar 15, 2017 8:52 am

Gisteren de draadjes laten uithalen en nog eens plakken genomen van de longen, draadjes waren er zo uit,geen pijn gehad en de longen waren ook oke. De pijn tussen men schouderbladen zijn ook al een stuk minder,neem nu 2 dafalgans per dag in, van het compensatiezweten heb ik tot nu toe geen last gehad, buiten die ene keer na inspanning,maar dat vind ik geen erg,is normaal ook dat iemand gaat zweten dan. ik kan zo rondlopen zonder een rood hoofd te hebben of te beginnen zweten onder de oksels. heel fijn. Na een week voel ik me ook wat fitter,de dokter heeft me 2 weken thuisgezet. ik zal maandag terug men leven oppikken,gaan werken,gaan sporten,ik ben benieuwd :) Tot nu toe alleen maar positieve dingen voor mij. Hopelijk zal dit ook aanhouden. ik houd jullie op de hoogte!

Jayjay123
rookie

Bericht door Jayjay123 » ma mei 08, 2017 12:51 pm

Dag Jessie,

Ik heb je een PM gestuurd.

Groetjes

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht