Pagina 1 van 1

Overmatig transpireren /medicijnen

Geplaatst: vr jul 14, 2017 12:20 pm
door rexrex
Beste mensen,

Sinds een aantal maanden heb ik last van zweetaanvallen out of the blue.Moet dan ook veel plassen.
Ik gebruik : Digoxine ( is een half jaar geleden opgehoogd)
Metformine (al heel lang)
Metropolol ( sinds een paar maanden 200 mg)
Amitriptyline (4 maanden)
Perondopril (2 maanden)
Vesomni (6 maanden)
Euthryrox (4 jaar ,dosis afhankelijk van bloedwaardes)
Pradaxa ((6 maanden )
Een hele waslijst ,maar weet iemand welke de grote boosdoener zou kunnen zijn ??

Rex

Re: Overmatig transpireren /medicijnen

Geplaatst: vr jul 14, 2017 12:49 pm
door Thijs
Hoi Rex, welkom op het forum hier.

Ik ben geen arts dus ik kan je geen antwoord geven. Heb je het al overlegt met je huisarts of diegene die het heeft voorgeschreven?

Anders google? ;)

Re: Overmatig transpireren /medicijnen

Geplaatst: vr jul 14, 2017 2:01 pm
door rexrex
Mijn huisarts gokt maar wat. Bijna elk medicijn kan overmatig zweten veroorzaken.

Re: Overmatig transpireren /medicijnen

Geplaatst: vr jul 14, 2017 8:27 pm
door Erje
rexrex schreef:
vr jul 14, 2017 2:01 pm
Mijn huisarts gokt maar wat. Bijna elk medicijn kan overmatig zweten veroorzaken.
Hoi rexrex,

In dat geval zou ik eens bij de apotheek vragen. Misschien niet bij de dames aan de balie, maar bij de apotheker zelf, die zou er alles over moeten weten. Bij onze apotheek is er de mogelijkheid om een gesprek aan te vragen, misschien kan dat bij jou ook wel, ik zou eens informeren.
Succes!

Rj