Oxybutynine gebruiken voor een dag

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Sol@na
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 aug 2009, 14:53
Contacteer:

Oxybutynine gebruiken voor een dag

Bericht door Sol@na »

Hallo allemaal,

Over een tijdje ga ik trouwen op het strand van Aruba. Ik zweet overmatig over mijn gehele lichaam en vooral als de zon schijnt maken mijn zweetkliertjes overuren. Toch heb ik gekozen om mijn droom niet uit de weg te gaan en te gaan trouwen op het strand van Aruba. Wel ben ik bang dat ik door mijn jurk heen zweet.
Inmiddels ben ik in het bezit van Oxybutynine maar ik wil deze liever niet langdurig gaan gebruiken (ik kan het zweten nog goed verdoezelen met kleding).

Nu vraag ik me af: zou ik Oxybutynine op mijn trouwdag (of de avond ervoor) in kunnen nemen en dan een paar uur droog kunnen blijven of moet ik Oxybutynine al een aantal dagen gebruiken wil ik minder zweten.

Zijn er mensen die Oxybutynine alleen op bepaalde dagen/momenten gebruiken?

Alvast bedankt!

gr's Solana
Deo gratias
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 18 sep 2006, 19:14
Contacteer:

Re: Oxybutynine gebruiken voor een dag

Bericht door Deo gratias »

Dag Solana,

Er zijn inderdaad gebruikers die Oxybutynine alleen op bepaalde dagen/momenten gebruiken en dat werkt bij hen goed. (Ikzelf gebruik het middel standaard elke dag, want als ik het bewust een dag niet gebruik, heb ik er meestal spijt van.)
Toch zou ik je willen aanraden om eerder dan jouw trouwdag te beginnen met het slikken van Oxybutynine. Op die manier kun je vooraf vaststellen wat voor jou een goede dosering is en dan weet je ook zeker of je er geen bijwerkingen van krijgt. Het zou zonde zijn als je op jouw trouwdag met bijwerkingen zit. Overigens heb ik nauwelijks bijwerkingen, maar er mensen die door de bijwerkingen gestopt zijn met het middel.

Ik wens jou succes en een leuke trouwdag toe!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht