Odorex Extra Dry Ervaring.

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Drupje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 01 mei 2008, 16:07
Contacteer:

Bericht door Drupje »

de eerste dag heeft het mijn zweet enkel wat verminderd, nu werkt het zeer goed. Ik zou niet zeggen dat ik volledig zweetvrij ben, mn oksels voelen soms nog een beetje vochtig, maar het leidt niet meer tot 'okselvijvers'!
Aan alle zweters: de moeite om te proberen!
Ruuakk
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 13 mei 2008, 19:13
Contacteer:

Bericht door Ruuakk »

Zijn er ook mensen die hyperhidrosis hebben waarbij dit middeltje werkt?
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

ik gebruik de creme , maar ik heb het 2 dagen op gedaan, maar het
werkt niet zoo bij mij. ik heb toch wel zweetplekken!
het is toch gewoon zo bij mij........
maar ... bij mij heeft het niet geholpen
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door EHV »

Oderex extra dry is amepr € 3 en verkrijgbaar bij vrijwel iedere drogist/kruidvat enz.

Bij mij werkt het vaak in het begin (na aanschaf v nieuwe flacon) wel een tijdje, maar daarna ook niet meer, dan doet het niets meer en zweet ik er helemaal doorheen..:(
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door MrTrava »

De eerste dag dat ik het gebruikte hielp het, maar de andere keren niet meer :(
Ben er nu mee gestopt omdat het het brandgevoel niet waard is als het toch niet helpt
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door EHV »

Als je op http://www.odorex.nl/odorex_extra_dry.asp kijkt zie je alle varianten met een tabel erbij.
De spray is nieuw! Heb ik paar dgn terug gekocht en werkt best goed! Voor de normale situaties dan..
Heb op dit moment bijv. veel sollicitatiegesprekken en daar blijf ik dan echt niet bij droog. Dus echt stress..psyche..
Ik heb aantal jaar de flacon gebruikt, maar die werkte bij mij op een gegeven moment niet meer.
Syneo 5 werkt niet eens bij mij! De Odorex spray werkt dan echt nog beter!
jasmin
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 14:05
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door jasmin »

heaaayj .
ik zit een beetje met hetzelfde probleem dus ik heb Odorex Extra Dry Lotion gekocht maar nog niet geprobeert.
ik hoop echt dat het helpt want ik word gek!
maar ik snap niet hoe je het moet aanbrengen.
moet je nou
-in de avond wassen Odorex opdoen en naar bed en dan de volgende ochtend weer wassen en odorex op doen
of
-in de avond wassen Odorex opdoen en naar bed en dan de volgende ochtend wassen maar niet odorex opdoen?
pleas laat reactie achter

p.s. werkt het meestal wel of niet ?
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door EHV »

Hai,
Je moet 's avonds wassen, op de droge huid aanbrengen, 's ochtends gewoon douchen zoals normaal en niet meer op doen.
Maar, ik spray nog wel eens 1 spraytje onder iedere oksel 's ochtends, voor mn gevoel werkt het dan nog beter, alleen ben je er sneller immuun voor denk ik, dus ik zou daar mee oppassen. (en goed in laten trekken ivm vlekken)
Melissa
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 17 apr 2009, 09:08
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Melissa »

Wilde eerst adoban kopen, maar ik wil toch eerst dit proberen.
Het zweten verschilt nog al eens bij mij, maar meestal voel ik de druppeltjes langs me heen stromen/vallen en dat is gewoon echt niet leuk meer.
Wil er nu echt iets aan doen! Ik dacht eerst dat ik er wel overheen zou groeien, integendeel het word alleen maar erger, ik moet zeggen als ik me volledig ontspan in een situatie dan valt het zweten nog mee, maar de vlekken blijven (te) zichtbaar :(
Ik heb vanmiddag de depper gekocht, ben benieuwd of het gaat werken, morgen weet ik eht.

Edit:
Gister avond op gedaan, en vandaag getest of hij goed genoeg voor mij was.
Bij het opdoen prikte het idd best wel erg, maar na 5-10 minuten had ik nergens last meer van, ik heb nooit gevoelige oksels gehad of enige vorm van irritatie dus ik had niet gedacht dat het zou irriteren bij mij. Maar na het resultaat ervaart te hebben neem ik dat geprik zonder klagen op de koop toe.
Super! De hele dag droog, zelfs na goede inspanning tijdens het paardrijden in de warme zon! Ben er enorm blij mee, kan ik eindelijk weer mijn shirtjes aan doen :D (die ik nooit droeg vanwege de schaamte voor de zweetplekken)

Edit:
na 5 dagen> het werkt nog steeds, ik doe pas nieuwe op als het is uitgewerkt
xxikxx
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 13 mei 2009, 21:39
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door xxikxx »

heej allemaal !

ik heb al een tijdje lats van veel zweten ik zweet wel alleen onder mijn oksels maar ik vind het wel ontzettend vervelend. Als ik in mij klas rondkijk naar mensen dragen ze allemaal shirtjes die ik niet aan zou kunnen! dat vind ik heele rg vervelend, als ik in de stad loop en ik zie ene leuk shirtje kan ik die niet kopen want in het kleedhokje als ik het shirtje een paar minuten aanhebga ik al zweten!! ik vertelde het tegen mijn moeder en ze zei dat dat bij de pupertijd hoort ja dat wete ik ook wel maar ja waarom heeft niemand in mijn omgeveving er dan last van!!! mijn zus heeft het ook eeen beetje maar veel minder erg als ik zei kan gewoon de shirtjes kopen die ze wil!
ik heb nu een deo van nivea ook een anti-transpirant alleen het helpt totaal niet! het voelt als je het op doet ook heel nattig onder je oksels alsof je zweet maar dat doe je dan helemaal niet en een paar minuten erna zweet ik alweer! gelukkig is het niet zo erg dat ik helemaal geen kleding aankan maar ik word er zo langzamerhand wel heel moe van.!!
nu wil ik graag odorex extra dry gaan proberen moet ik nog ergens op letten of zijn er nog andere goede dingen het mag alleen niet al te duur zijn:(

groetjes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Thijs »

Je kan odorex extra dry proberen en als dat niet werkt kun je altijd nog syneo5 of odoban proberen.

Van syneo5 en odoban weet ik dat ze het heel erg goed doen bij een hoop mensen. Vooral Odoban.

Sterkte en hou ons op de hoogte.

groetjes Thijs
rebecca
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:13
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door rebecca »

Hoi
even een vraag/opmerking...
gister heb ik odorex xtra dry creme gekocht! na het lezen van de vele goeie reacties alhier..
heel makkelijk ook, eerst wassen, dan drogen creme erop en weer drogen.. En nu? waarom droogt het niet?
Eerst een half uur op bed gelegen met mijn armen in de lucht(!). Nu loop ik wat rond in een oud shirt (geloof me, die heb ik meer dan genoeg!)
Droogt het bij anderen wel sneller op? zoja, wat doe ik dan niet goed? of had ik toch beter spray of depper kunnen kopen??
groetjessss
El_Rifle
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 11 jun 2009, 23:15
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door El_Rifle »

Nou mensen nu het weer langzaam warmer begint te worden moet ik ook de odorex dry weer uit te kast toveren voor het belachelijk vele zweten.
Vorig jaar vele maanden met succes gebruikt.
Maar nu heb ik het net erop gedaan na het douchen, kwartiertje zonder t-shirt laten intrekken, toen shirt aan gedaan en klaar zoals altijd.
Maar nu, 2 uur later, zitten er ineens rode vlekken op mn oksels van mijn gele t-shirt.
Zie foto's:
http://i43.tinypic.com/15duk5v.jpg
http://i43.tinypic.com/20b1nch.jpg
Meer mensen die hier last van hebben gehad?
Hoe kan dit?
Misschien nieuwe odorex halen omdat deze te oud is ofzo???
groetjes
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Hoi! I'm using similar products - AHC20 sensitive and Odaban - since ages. Both products are supposed to be used at night or late evening, before you go to sleep! I think it's the same with Odorex! The only piece of garment that could get discolored would be your pyjama. I always wear old t-shirts at night.

Please note: you've got to use these products before sleeping. This is not just because of the discoloring: your body functions (incl. sweating) will significally calm down while sleep, so anti-perspirants can start to work efficiently. If you use anti-perspirants over the day or in the morning, the aluminiumchloride can't have the wanted impact on your perspiratory glands - because sweat is transported through the channels already!

Groetjes, Paul van Poland :banaan
Tim
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 02:27
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Tim »

Hallo allemaal,

Ik vind mijn zweet probleem nu echt te ver gaan. ik had vandaag mijn diploma uitreiking en ik heb meestal een vest aan om mijn zweetplekken te verbergen. Maar met dit warme weer word dat mij een beetje te warm dus ik ben met een t-shirt ernaartoe gegaan. Toen ik weer naar huis ging zat er een zweet plak van me oksel tot me middel, gelukkig had ik een zwart t-shirt aan dus viel het wat minder op. Ik zit eraan te denken om Odorex Extra Dry te kopen maar welke variant is de beste: De spray, de lotion of de depper?

Groetjes Tim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht