Mijn Supermiddel! (therme antitranspirant behandelspray

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Steff »

Anderhalve maand verder en nog steeds zeeeer te spreken over dit product! Spuit de oksels 1x per 3 dagen ofzo in en blijf in normale situaties (sporten bijvoorbeeld uitgezonderd) gewoon droog! Hooguit ietsjes klam, maar geen natte shirts meer! Aan het eind van de dag soms heel lichtjes een geurtje waarneembaar, maar alleen waarneembaar met de neus tegen de oksel gedrukt en gebruik verder dan ook helemaal niks van deo ofzo meer. Irritatie van de huid / jeuk heb ik ook geen last meer van, waar dat aan het begin nog wel wat het geval was. Voor mij dus een supermiddel! Flesje is ook nog lang niet leeg en gaat op deze manier nog een paar maanden mee!

Buik en borst niet geprobeerd hiermee in te spuiten. Mensen met ervaring? Ben zelf wat huiverig om mijn hele lichaam in te spuiten, maar hou wel last van bezwete borst en rug als het wat warmer wordt. Iemand??
Foesje
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 21:18
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Foesje »

Jaaah!! Therme behandelspray heeft voor mij ook effect. :D

Net als Steff, om de drie dagen opspuiten vlak voor het slapen gaan. Wel af en toe irritatie, maar dat hangt af van de hoeveelheid. 3 tot hooguit 4 keer sprayen is voldoende. Zweten op borst en rug neem ik erbij voor lief. Het is zeker geen compensatiezweet zoals bij botox injecties soms het geval kan zijn.

Maar ik zou het niet op borst en/of rug gaan sprayen. Ben zelf te bang voor irritaties en compensatiezweet. Handen heb ik geen last van, voeten wel.. maar ach, hoevaak moet je met je blote voeten over straat? Ben mezelf enigszins dankbaar dat ik het blauwe flesje heb aangeschaft!! :D
beerknoest
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 04 aug 2009, 23:13
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door beerknoest »

Hallo,

ik ben 16 jaar en heb al best lang last van die zweet oksels. Als ik gewoon thuis ben valt het wel mee, maar als ik bijv. in de stad loop is het echt vreselijk. Ik heb er echt spuug genoeg van. Is die Therme behandelspray een beetje betrouwbaar? Ik bedoel dan of je er een geiriteerde huid van krijgt ofzo?

;)
Foesje
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 21:18
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Foesje »

beerknoest schreef:Hallo,

ik ben 16 jaar en heb al best lang last van die zweet oksels. Als ik gewoon thuis ben valt het wel mee, maar als ik bijv. in de stad loop is het echt vreselijk. Ik heb er echt spuug genoeg van. Is die Therme behandelspray een beetje betrouwbaar? Ik bedoel dan of je er een geiriteerde huid van krijgt ofzo?

;)
Bij een overmatig gebruik heb ik de dag erna last van een geïrriteerde huid. Vreemd genoeg niet onder de oksel, maar de huid ermomheen.

Overmatig gebruik is ook niet aan te raden. Het gaat er niet beter door werken en je bespaard vloeistof. Succes!! ;)
Hansie
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 10:58
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Hansie »

Ik heb Therme gisteravond voor het eerst opgedaan. Nu is mijn vraag of ik dit gewoon in combinatie met (een beetje) deodorant kan gebruiken? Ik douche me iedere dag en las dat ik het ook gewoon mag wassen. Maar ik vind het altijd wel zo fris om wat deo te gebruiken na het douchen. Heb het nu niet gedaan maar begin het nu wel een beetje te ruiken onder de oksel.
Hansie
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 10:58
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Hansie »

Hansie schreef:Ik heb Therme gisteravond voor het eerst opgedaan. Nu is mijn vraag of ik dit gewoon in combinatie met (een beetje) deodorant kan gebruiken? Ik douche me iedere dag en las dat ik het ook gewoon mag wassen. Maar ik vind het altijd wel zo fris om wat deo te gebruiken na het douchen. Heb het nu niet gedaan maar begin het nu wel een beetje te ruiken onder de oksel.
Schopje...
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door sjemmie79 »

smorgens kan je gwoon deo gebruiken
Chaos
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 14:20
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Chaos »

Naar aanleiding van dit topic het toch maar eens geprobeerd. Ik reageer altijd zeer allergisch op die heftige sprays. Via dit forum kreeg ik de tip om eerst met talkpoeder te verstuiven. Ik gebruik niet de menthol versie maar die voor baby's. 3 spuitjes met oksel. Heel goed laten drogen voordat er een Tshirt overheen gaat. De Therme antitransparant irriteert soms iets maar is te doen met talkpoeder. 's Ochtends gelijk zo uit bed onder de douche. Overdag overhoud ik het met Rexona maximum protection. En tot mijn grote verbazing werkt het! En meestal langer dan de aangegeven 5 dagen, soms tot wel 2 weken. Bijna 25 jaar (!) van alles geprobeerd, niets hielp of werkte langer dan een paar weken. Dit stramien van Therme + Rexona gaat al tijden goed. Zo goed dat ik idee over Botox voorlopig lekker laat varen. Laat de zomer maar komen wat mij betreft!
Gwynth
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 okt 2010, 19:31
Contacteer:

Re: therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Gwynth »

Heey Mensen,

Ik heb nu al voor meer dan 6 jaar last van overmatig transpireren en dit is echt als een blok aan mijn been.. Het klinkt misschien overdreven maar het is echt zo =o
Het lullige eraan is nog wel dat ik er thuis als ik rustig zit nergens last van heb en ik totaal droog ben.. Maar als ik enigzins ga bewegen of what so ever ik heel erg zweet.
Ik schaam me er heel erg voor (en als ik zo berichten lees ben ik niet de enige). En dan komt er ook nog bij dat ik op school in een klas vol met jongens zit en maar 3 meiden, ik ben de 4e. Komt er ook nog eens bij dat ik verliefd ben op een van de jongens.. En dan daalt mijn zelfvertrouwen echt naar nul door mijn probleem.. Ik vind mezelf niet eens goed genoeg voor hem, hij verdient beter.. Dus zoek nu wanhopig naar een oplossing.. Ik ben van plan naar de reacties ook maar dat Therme product te gaan proberen. Maar ik vraag me af of er nog mensen zijn, zoals Lola en Wolter, die nog steeds te spreken zijn over het product..?
Want ik ben doodsbang dat dit net zo'n resultaat gaat geven als al mijn geprobeerde deodorant variaties.. Want daar werd ik na 2 dagen gewoon imuum voor =o
En ik wil hier niet langer mee rondlopen =/

Ik hoop snel antwoord te krijgen, omdat jullie berichten van 3 jaar geleden zijn =$
Groetjes,

Gwynth
Chaos
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 14:20
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Chaos »

Ik ben dan wel geen Lola of Wolter, maar ik ben nog steeds erg tevree. Ik onderhoud het met een goede deo (Rexona Maximum Proctection) voor overdag en eens in de zoveel weken een nachtje Therme (wel met talkpoeder).

Succes hoor.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht