Mijn Supermiddel! (therme antitranspirant behandelspray

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

ashamed
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 19 mei 2007, 20:52
Contacteer:

Bericht door ashamed »

hoeveel kost dit precies? ik hoop dat ze het hier in belgië ook hebben in het kruitvat...
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

ja dat bedoel ik nou hoeveel kost het?
wel altijd bij schrijven hoeveel het kost
Wolter
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 mei 2007, 10:44
Contacteer:

Bericht door Wolter »

De winkel is vast te ver om ff te kijken naar een wondermiddel, maar bij deze: het kost 15 euro per 25 ml.
ik kan ongeveer een maand met een flesje doen, maar spray door de week 2 keer, dus vaker dan de gebuiksaanwijzing. het werkt na 2 maand nog steeds super.
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

nou okey
thnx ;)
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

goedkoper

Bericht door Debbie S »

Hai Allemaal,
Allereerst even dit: dit is ook geen spam. We zijn hier toch ook om elkaar te proberen te helpen of niet soms? We weten allemaal hoe het echt lijden kan zijn dat zweten van ons, dat je je nooit op je gemak kan voelen en allerlei hulpmiddelen moet aanschaffen zodat je gewoon eens jezelf kan zijn. En dat dat per jaar toch best wel veel geld kan kosten weten jullie ook allemaal. Deo´s, zalfjes, botox, operaties, pads, speciale kleding, het loopt de spuigaten toch uit! Dus als er iemand een goedkopere ook goede oplossing heeft mag dat dan toch best gezegd worden? Ikzelf ben pas nadat ik ben gestopt met zweten toevallig op dit forum gekomen, maar hoopte dat ik nog meer mensen kon helpen. 1 iemand hier op het forum heeft mijn "wondermiddel"ook geprobeerd en het heeft haar geholpen, dus mijn taak is in die zin volbracht, maar nu ik hier weer lees dat odoban 15 € per maand kost moet ik toch nog even reageren. Ik gebruik sweat off, en ja dat heeft aluminium chloride als bestanddeel dus moet je het HEEL DUN opbrengen (gelijk een tip voor diegenen die uitslag enzo krijgen, komt meestal omdat je het te dik erop smeert of spuit en dat is helemaal niet nodig). Sweat off kost je, inclusief verzendkosten 27,90 en je duurt er een jaar mee als je het alleen onder de oksels gebruikt, dus dat scheelt je meer als 150€ per jaar. Dus voor de niet zo rijken onder ons, doe ermee wat je wilt. Je kan het bestellen op www.sweat-off.es :kiss Debbie
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Bij mij werkte het jammer genoeg niet zo lang.
Heb het een tijdje gehad, maar na een paar weken zweette ik weer net zoals voorheen.
Ik gebruikte ook de deodorant er van, maar wederom geen succes.

Maar die roze heeft toch wel een verrekkes lekker geurtje, moet ik zeggen. =]
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

geurloos

Bericht door Debbie S »

Met die sweat off kan ik elk geurtje opdoen wat lekker is, want de deo zelf is helemaal geur en kleurloos. (maar inderdaad was dat een errug lekker geurtje hihi) Je kan er ook gewoon je oude deo bij blijven gebruiken als het om het geurtje gaat!

Toedels,
Deb
Apenootjes
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 02 nov 2007, 15:52
Contacteer:

Bericht door Apenootjes »

ik ben het totaal met jullie eens!
therme is een wondermiddel!
ik zweette ook best veel onder mijn armen (denk vooral door zenuwen). en nu ik therme gebruik (ik heb het donderdagavond opgespoten) en ik heb er nog steeds profijt van!! ik ga het denk ik vanavond voor de zekerheid nog even opspuiten omdat ik echt zeker wil zijn dat ik 0,0 zweet! en dat doe ik ook niet meer!!!

ik heb me meteen andere shirts etc gekocht en al mijn 'zweetbestendige' kleding aan de kant gepleurd!

een echte aanrader!

en trouwens, de prijs valt ook erg mee. het lijkt veel, maar als je het opdoet zoals ik (om de 5 dagen ofzo) doe je er echt wel lang mee. ik spray ook geen 6 keer per oksel maar 3 keer.
natter dan nat spuiten heeft geen zin lijkt me zo ;)

succes!

groetjes
een ex-zweter ;)
maaikiehhh
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 15:29
Contacteer:

Bericht door maaikiehhh »

ik gebruik het ook maar na een aantal keer gebruiken werd de irritatie van mijn huid echt heel erg

Rood,dik en lag de hele nacht wakker van het jeuken
en ben er nu nog niet vanaf
ik ben echt radeloos :cry:
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

wil niemand de hoop gaan ontnemen, maar tijdens mijn ongeduld op de odaban heb ik van het weekend in een vlaag therme spray én creme gehaald (voor de rest van me lijf eventueel) maareh...
gisteren op een verjaardag was mijn shirtje doorweekt, ondanks de therme én okselpads large, en nu zit ik al weer met een nat toetsenbord..
toch maar w88 op de odaban :(
zaterdag niets zondag niet en vandaag (ondanks dat de dag nog kort is) vind ik nog de therme niet echt super :(
tis de blauwe spray.. moet wel zeggen dat het heeeeerlijk fris ruikt, alleen tis nie droog :(
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

ff toevoeging op me vorige bericht, het ging dus om die gwone deo-troep van therme, heb nu wél de behandelspray erbij gehaald..
(me bureau staat echt helemaal vol met zoveel verschillende soorten deo's, sprays en zalfjes, zou bekant zelf een drogist kunnen beginnen ;))
ben benieuwd wat dit doet...
eerst nog ff met odaban spelen, maar therme kan miss op andere plekken proberen
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

update:
therme is mijn oplossing voor mijn rug en borstkas, odaban blijf ik stug onder me oksels gebruiken,
zo doe ik wel langer met odaban ^^
Sofie83
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 26 feb 2009, 14:24
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Sofie83 »

Net als Roy was ik van plan de Therme 5-dagen behandelspray eens op dit forum te zetten, omdat ik hier vroeger wel eens langs gesurfd was en nu zelf dit middel had gevonden. Maar inmiddels staat het er gelukkig al op. Dus het is zeker geen spam, tis gewoon een tip voor anderen, want bij mij werkt het ook echt heel goed en ben superblij dat ik dit nu gebruik! Het zal vast niet bij iedereen werken, maar iedereen kan het wat mij betreft proberen! Ik kan er meestal een kleine week mee doen. Succes!
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door Steff »

Toen ik nog geen week geleden bij de Etos was om Oxl Pads te kopen en ik een verkoopster vroeg of ze nog iets hadden liggen toen ´het vak´ leeg bleek te zijn, wees ze mij op het spul van Therme. De vriend van haar dochter gebruikte het ook en had sindsdien geen last meer van zweten. Volgens haar zou het ook niet leiden tot extra zweten op andere plekken. Ik geloofde er niet zo in (Deoleen ofzo werkt bij mij ook voor geen meter), maar besloot het toch maar te gaan proberen. Wat is immers 15 euro als je al ruim 10 jaar je eigen leven vernaggeld door jezelf druk te maken en je te schamen voor je zweten.

Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst wat onder mijn oksels gespoten en dat elke avond herhaald. Vandaag ervoor gekozen geen pads te gebruiken en dan maar eens zien of ik droog de (halve) werkdag door zou komen. Ben net weer thuis en mijn shirt is zelfs niet een beetje vochtig. Kurkdroog! Waar ik een week geleden nog met kringen tot halverwege mijn bovenlijf onder mijn oksels liep, wat dwars door de pads en t-shirt tot plekken in mijn trui leidde! Wat een verademing is dit! Al hou ik een slag om de arm, omdat ik meer mensen hier heb zien schrijven dat het maar gedurende een korte periode werkte. Maar het geeft hoop! Heel veel hoop!

Nu nog het probleem met mijn voorhoofd, want dat zit me het meeste dwars en valt het beste in het zicht. Via het forum hier Obadan als mogelijk hulpmiddel gezien, dus dat is inmiddels in huis en gisteravond voor het eerst gebruikt. Als dat ook nog gaat werken... Triest te constateren voor mezelf, maar dan ga ik eindelijk eens anders leven denk ik, zonder constante angst en gevoel van schaamte! En wellicht dan ook eens wat anders dan witte en zwarte shirts! Dan heb ik nog wel zweetprobelemen op andere lichaamsdelen (met name rug), maar dat is voornamelijk bij wat meer inspanning en kan ik prima mee dealen.

Duur?? Of ik nou een maand of slechts een week met 1 flesje Therme (of Obadan) zou doen; als ik me geen zorgen meer maak over een bezweet voorhoofd of grote plekken onder mijn oksels, dan mag me dat desnoods 15 euro per dag kosten!!
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Mijn Supermiddel! (therme antetranspirant behandelspray

Bericht door EHV »

Hij is op ditm oment voor € 8,20 verkrijgbaar bij Etos.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht