Mijn Supermiddel! (therme antitranspirant behandelspray

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

roy
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 03 sep 2006, 15:58
Contacteer:

Mijn Supermiddel! (therme antitranspirant behandelspray

Bericht door roy »

Hye ik ben nieuw hier en het kan best dat dit hier ergens al staat
maar omdat het mij echt heel goed helpt wil ik het hier toch even
neerzetten. De naam van het product is THERME anti tranpirant
behandelspray het is een doorzichtig flesje met blauwe vloeistof
het kost wel 15 euro maar mij heeft het echt goed geholpen!
op de doos staat een gebruiksaanwijzing maar ik heb het zo gebruikt
die eerste 6 dagen voor het slapen onder een goed droge oksel
6 keer sprayen per oksel en dan de hele nacht in laten trekken
en na die 6 nachten om de drie of vier dagen...
ik hoop dat het iemand helpt ik ben er echt spuerblij mee ik kan eindelijk
is normale kleren aan met uitgaan in plaats van altijd dezelfde zwarte shirtjes
als iemand reacties heeft hoor ik ze graag groetjes!!
Kletsnat
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 17:20
Contacteer:

Bericht door Kletsnat »

Hmm, dit riekt naar spam
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Kletsnat schreef:Hmm, dit riekt naar spam
Hoezo? :?
Kletsnat
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 17:20
Contacteer:

Bericht door Kletsnat »

Sja, ik vind er nogal wat. Berichten van mensen die 1 posting hebben, en daar reclame maken voor een bepaald product.
Maargoed, misschien valt het mee.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik denk dat Roy gewoon een mogelijk goede tip aan ons wil doorgeven van een middel dat hem goed geholpen heeft. De spam-sjit dat hier komt is toch allemaal in het Engels en met van allerlei links. Dat is dit niet. :)
roy
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 03 sep 2006, 15:58
Contacteer:

Bericht door roy »

hey ja ik (roy) Wou gewoon even vertellen wat mij heel goed heeft geholpen...Dacht ook dat dit forum hiervoor was :?: als mensen zown berichten krijgen op hun post zet dalijk niemand hier meer neer als ze een
goed middel hebben gevonden... Maarja maak me verder niet druk het heeft en helpt me goed geholpen :) ik hoop anderen ook groetjes!
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Bedankt voor de tip roy. Dit soort tips zijn meer dan welkom op dit forum. :)
tommies
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 19:21
Contacteer:

Bericht door tommies »

hallo ik zweet ook sinds kort maar ik zou graag willen weten waar je die therme antetranspirant behandelspray kan kopen of bestellen alvast bedankt
honk
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 05 sep 2006, 17:02
Contacteer:

Bericht door honk »

Hoi, ik denk niet echt dat Roy dit als een spam bedoeld. Dankzij zijn tip gebruik ik dit nu bijna 3 weken (ok nu gaat het klinken alsof ik in reclame zit, hihi) en tot nu toe ben ik er erg blij mee. Het werkt goed en ik spray het 2 keer in de week op. De eerste keer sprayen werd ik gek van de pijn en prik, maar het is het waard. Ik ben een heftige zweetster dus ik had niet verwacht dat het zou werken, en na 3 weken nog. (eindelijk na 13 jaar) Jammer genoeg heb ik wel het gevoel dat ik nu "opeens" mee op mijn rug zweet. Maar ik geloof dat je jezelf ook gek kan maken van hyperhydrosis. Ik voel nogsteeds in mijn oksels en snap niet dat ze droog zijn. Dus ik ben heel erg happy met de tip van Roy.
Oh ja, je kan het kopen in de meeste drogisterijen, zeker weten bij etos.(heb ik gehaald)
Ik ben nu erg nieuwsgierig of meerdere mensen dit hebben getest en of het resultaat blijft. Ik geloof dat mijn vriend gek wordt van het feit dat ik maar leuke tshirts nu wil kopen, maar toch ook weer niet omdat ik nog te sceptisch ben, hihi.
doei Honk
alexander
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 23:39
Contacteer:

Bericht door alexander »

hoi,

ja dis is mijn eerste reactie en wil even melden dat therme bij mij de eerste drie dagen heeft gewerkt en daarna helemaal niet meer...
(6 maanden 3 maal per week gebruikt)

zelf ben ik echt radeloos en zie geen oplossing, zolang men de oorzaak
psychisch blijft kwalificeren zal de echte probleem en dus de oplossing
gevonden worden........triest ..............

zelf heb het meest last van mijn handen, hoofd en oksel en dat al 17 jaar....

shit happens, het is niet anders, zweten = gezond, verlegenheid/onzekerheid wotdt vaak als antwoorden gegeven bij de huisarts maar geen oplossingen/hulpmidden of begeiding........

maar ja........het zij zo ......... groetjes alexander
AnneMerle
Beekje
Beekje
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 15 okt 2006, 23:24
Contacteer:

Bericht door AnneMerle »

Hey Alexander,

Heb je mss nog een huisarts? Ik heb het geluk dat ik twee huisartsen heb die samen werken.

Je hoeft je er niet bij neer te leggen. Dat weet ik nu ook. Mijn huisarts zei tien jaar geleden hetzelfde als de jouwe nu. En dat maakt dat ik ook dacht dat er niks aan te doen was. Maar lees hier maar eens goed. Er is genoeg aan te doen. En dus: kom voor jezelf op!
Ik heb die therme ook ooit gehad en ook nivea dry heeft bij mij twee weken geholpen. t hielp allemaal erg kort. Niet opgeven. Je vind vast wel iets.

Wijs die huisarts van je op deze site. Til je arm op en vraag hem of al zijn patienten altijd zo'n natte plek hebben. Sta van je stoel op en vraag of die stoel altijd zo nat is. Mss schaam je je. Maar ik denk dat dat toch de manier is. Wijs m op zijn eigen ws niet natte en anders zeker niet zo nat als jouw natte plek op je kleren onder je oksel.
Mijn huisarts van nu keek trouwens niet zo raar op. Die heeft me vaak genoeg een handdoek gegeven en dacht toen vooral dat het kwam van het haasten ;)

Kop op!

Groetjes

AnneMerle
roy
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 03 sep 2006, 15:58
Contacteer:

Bericht door roy »

Hey ik ben blij dat mijn berichtje voor sommige mensen heeft geholpen en jammer voor de mensen bij wie het niet werkt.Bij mij werkt het nog steeds :) ik haal het altijd bij de kruidvat maar je zal het ook wel ergens anders kunnen halen denk ik,
groetjes roy
Lola
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 17:14
Contacteer:

Bericht door Lola »

yeah geweldig!! echt toevallig dat ik dit vandaag lees,, want toennet ging ik ook opzoeken waar ik dat middeltje kan halen,, en daar stond de kruidvat :D maar het was al kwart voor 5 en ja, te laat om naar winkel te gaan,,, ik wil morgen halen :D
ik hoop dat het bij mij ook werkt, want ik haaaaat okselzweet,, ik ben net 14, en zit in de 2e klas en zweet echt veel 0.0'
Ik heb maar 2 setjes kleding (qua vesten en t-shirts) omdat ik echt geen leuke kleding aan "durfde" te doen of te kopen :(:(

IK HOOP DAT DIT OOK BIJ MIJ WERKT,, en aan de reacties te zien,, werkt het bij veel mensen, het geeft mee een goede indruk ;) ik kan niet wachten totdat ik het heb en (als) het werkt, ga ik zo snel mogelijk leuke kleding kopen, want ik denk dat ik me dan een stuk zekerder ga voelen,, ook met bewegen enz ;)


Groetjes Lolaatje
Laatst gewijzigd door Lola op wo 31 jan 2007, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Lola
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 17:14
Contacteer:

Bericht door Lola »

k heb het nu al 3 dagen gebruikt,, het werkte nog steeds niet 100 % . Vandaag had ik het gevoel dat het weer niet werkte,, want ik had hele vochtige oksels (en mn gevoel was heel hevig, maar toen ik voelde was het niet zo heel erg..) Ik ging dus even naar de wc en keek in de spiegel, was mn vest helemaal droog :o :D terwijl ik dacht dat het niet zo was :huh
ik had alleen gisterochtend mn oksels onthaart.. en toen k het in de avond erop deed, irriteerde het wel iets. hebnu nog wel irritatie bij mn linker oksel.. Ik houd het voor de zekerheid maar in de gaten dat het niet te erg word ;)
Misschien werkte het eerst niet 100% omdat er nog wat haren zaten? want ik was dit keer zonder extra dingen naar school gegaan en droog gebleven :cheer

Groetjes lola
Wolter
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 mei 2007, 10:44
Contacteer:

Therme

Bericht door Wolter »

Na jaren heel veel last te hebben gehad van okselzweten heb ik de tip die hier gebruikt werd genoemd van de THERME behandeling.

Ik heb het nu een week gebruikt en zal het ook blijven gebruiken, wat een suc6 is dat. Ik voelmij een heel ander mens en kan andere kleding dragen. Zelfs tijdens het warme weer merkte ik dat ik nog maar een heel klein beetje zweet, maar dat lijkt mij normaal. Op mijn werk wisselde ik in de pauze wel een van shirts omdat omdat ik doorweekt was. Nu draag ik hetzelfde shirt de hele dag en blijft het echt wel fris.

Ik kan iedereen aanraden om het in ieder geval eens te proberen, het kost wat maar dan heb je ook wat.

Opeens kun je leuke shirts aan en mooie kleuren overhemden en mooie polo's, er gaat een wereld voor mij open en ik voel mij echt anders.
Groeten,

Wolter
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht