WONDERZALF ICM PIL! WERKT ECHT!!!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
JD88NL
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 jul 2015, 14:51
Contacteer:

WONDERZALF ICM PIL! WERKT ECHT!!!

Bericht door JD88NL »

Heey,

Zoals velen van jullie ben ik een van die gevallen die echt heel veel zweet.
Ik zweet dan ook echt over heel mijn lichaam, heel erg vervelend. Ik laat overal
plekken achter, broeken die ik niet meer durf te dragen, telefoon die niet meer
functioneert omdat mijn handen nat zijn en mijn sociaal leven wordt er sterk
door beïnvloed.

Na 10 jaar van alles te hebben geprobeerd en verschillende dermatologische onderzoeken,
zelfs overwogen om de operatie te laten doen (ook bij mij werd dit zoals bij meerderen
sterk afgeraden ivm compensatie zweten), heb ik uiteindelijk een middel gevonden
wat echt werkt. Ik heb van mijn Huisarts Oxybutininehydrochloride tabletten gekregen.
Dit zijn pillen voor gebruik bij Blaasproblemen, echter geven deze pillen als bijwerking
dat je minder zweet (in mijn geval zweet ik vrijwel helemaal niet meer). Ik heb wel een
enorm droge mond, maar mijn lichaam blijft droog. Echter als je een pilletje vergeet merk je
direct dat je weer gaat zweten.

Verder heb ik een zalfje ontdekt dat echt echt echt werkt bij mij: Neat Feat 3b Action Cream.
Vrij prijzig voor zo'n kleine tube, maar je hoeft maar een beetje te smeren tussen je lies of
waar dan ook en je blijft de hele dag droog. Je merkt het zelfs als het aan je handen zit
en je probeert je huid in te smeren met vaseline, alles blijft droog. De zalf doet totaal
geen pijn, prikt niet en de eerste keer dat je het op doet denk je: " Dit gaat nooit werken"...

Maar een team van artsen uit New Zeeland hebben deze formule samengesteld en het
werkt bij mij super goed. Ik smeer het vrijwel overal een beetje... vooral oksels en billen.
En mensen het werkt!!!

Hier bestel ik de creme (snelle levering): https://www.deonlinedrogist.nl/neat-fea ... 53621.html


Succes allemaal!

Ohjaa, ik durf zelfs heel af en toe voorzichtig weer gekleurde broeken te dragen...
Marcos
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 13:54
Contacteer:

Re: WONDERZALF ICM PIL! WERKT ECHT!!!

Bericht door Marcos »

Ik denk echt dat je het effect van de oxybutinine merkt.... Deze zalf en heeeeeeel veeeeeeel andere zalven, poedertjes en cremes zijn bedoeld om wanhopige mensen geld af te pakken. Sorry dat ik het zo zeg, maar ik heb werkelijk waar ALLES geprobeerd, van tabletten, botox, drankjes, therapie en zelfs operaties... Niks heeft het gewenste resultaat geboekt.. Ik wil je wel melden dat oxybutinine na 4 jaar gebruik problemen kan gaan opleveren... Ik wil je niet bang maken maar enkel waarschuwen voor het gebruik op de lange termijn... Bedankt voor je tip! En wellicht dat er toch mensen zijn waar dit bij gaat werken! Succes in iede geval
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: WONDERZALF ICM PIL! WERKT ECHT!!!

Bericht door Thijs »

Niet om het een of het ander maar het gebruik van oxybutinine is al vele malen besproken op dit forum. Jaren geleden al zelfs. ;)

gr Thijs
JD88NL
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 jul 2015, 14:51
Contacteer:

Re: WONDERZALF ICM PIL! WERKT ECHT!!!

Bericht door JD88NL »

Zelfs zonder oxybutinene een tijdje te gebruiken werkt de crème perfect! Maar dat is mijn ervaring en ook ik heb alles al geprobeerd maar dit werkt voor mij. Ik geef alleen advies en deel mijn ervaring. Succes!
zaager
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 27 dec 2015, 13:07
Contacteer:

Re: WONDERZALF ICM PIL! WERKT ECHT!!!

Bericht door zaager »

ik zelf had al op https://nationaalgezondheidsforum.nl/sh ... anspiratie rond gezocht voor middeltjes zoals dit
Ik zal eerst wel even opzoeken wat Marcos zei over gebruiksproblemen wat betreft oxybutinine, ikzelf weet daar niets over. maaree...ok. als dat voor jou werkte, top toch?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht