Goede geurloze deodorant?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Crash
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 okt 2013, 12:22
Contacteer:

Goede geurloze deodorant?

Bericht door Crash »

Een tijdje terug heb ik een ETS laten uitvoeren en ik zweet nu helemaal niet mer onder mijn oksels. Dit heeft als gevolg dat als ik deodorant opdoe het dus niet gemengd wordt met wat zweet, want wat dat betreft zweet ik nu denk ik zelfs minder dan ''normale mensen''.

Hierdoor blijft de deodorantgeur een beetje sterk, wel erg sterk zelfs. Een beetje doordringend en je zou er hoofdpijn door kunnen krijgen. Ik doe echt niet veel op en gebruik een Odorex roller.

Sowieso zijn er maar weinig deodorants die ik fijn vind, ik kan best slecht tegen de parfum geur die er vaak bij zit. Dus weet er iemand een goede redelijk geurloze deodorant? Deoleen heb ik ook al maar die vind ik niet zo fijn.

En zijn er meer mensen die soms het probleem hebben dat de deodorant geur gewoon vervelend is?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Goede geurloze deodorant?

Bericht door Erje »

Als je niet meer zweet, is het dan nog wel nodig om deo op te doen?
Zelf ben ik allergisch voor alle deo's en ik gebruik al jaren talkpoeder. Lekker droog en ook zonder geur verkrijgbaar. Maar voor een echt reukloze deo kan je denk ik het beste terecht bij een reformhuis of bij de Tuinen, dat soort winkels. Ikzelf heb ook nog een tijdje een soort van zoutstick gebruikt, ook van de Tuinen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Goede geurloze deodorant?

Bericht door Thijs »

Gewoon bij de Etos/kruidvat/DA: Deoleen geurloze creme. Werkt echt perfect! De enige deo die wat bij mij ooit heeft gedaan.

gr Thijs
Studentje93
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 18 jun 2014, 13:56
Contacteer:

Re: Goede geurloze deodorant?

Bericht door Studentje93 »

Je kan ook voor iets meer pegels kijken naar ROC Keops.
martijnvisser
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 25 jul 2014, 14:14
Contacteer:

Re: Goede geurloze deodorant?

Bericht door martijnvisser »

Neutral deo is ook goed. 0% parfum, 0% alcohol dus zeer geschikt voor een gevoelige huid.

Een deodorant geur kan mij ook storen. Soms krijg ik er hoofdpijn van. Maar sommige geurtjes vind ik wel lekker als ik een heel klein beetje gebruik. Je kan voor de oksels dan Neutral gebruiken en een heel klein beetje geparfumeerde deo. En/of Neutral voor de oksels en een heel klein spraytje deo op je polsen, zoals je met eau de toilette ook doet. Of je kan wat meer besteden aan een echte eau de toilette/eau de parfum en daar hele kleine beetjes van gebruiken. Het is even duur, maar je doet dan wel heel lang met een flesje.
lizamare
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 18 apr 2015, 07:37
Contacteer:

Re: Goede geurloze deodorant?

Bericht door lizamare »

Thanks for your tips!
S Verhoek, maybe it's useful if you also read the amounts or proportions of the products puts it. For people who want to try this out.
Thanks!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht