PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
patronovski
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 sep 2010, 17:42
Contacteer:

PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door patronovski »

Ik heb al lange tijd last van overmatig transpireren. Vier jaartjes terug ben ik op dit forum Odorex Exdra Dry tegengekomen, deze werkte erg goed voor mijn oksels.

Voor mijn handen heb ik diverse middelen geprobeerd zonder enig resultaat (Odorex, Axitrans, Odaban). Al deze producten werkten alleen goed bij mijn oksels, en niet bij mijn handen.

Toen heb ik iontoforese geprobeerd en voor het eerst was mijn zweetproductie in mijn handen afgenomen. Iontoforese werkte bij mij dus wel goed, behalve bij mijn vingertoppen. Ook was het erg tijdrovend en al het gedoe met de bakken en water enz.

Daarna kwam ik Perspirex tegen. Ik wilde het wel eens proberen. Ik had weinig hoop en verwachtte dezelfde resultaat als bij de andere producten. Maar ik had het mis, Perspirex werkte inderdaad! Ik kon het niet geloven, eindelijk een lotion dat goed werkte voor mijn handen.

Samenvattend:
Meeste producten die hier worden besproken werken enkel voor mijn oksels (Axitrans, Odaban, Oderex, Syneo etc..)
Iontoforese en Perspirex werken uitstekend voor mijn handen.

Mijn advies voor mensen met zweethanden: ga Perspirex ZEKER proberen.
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door Paul P. Kopinsky »

SPAM
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door Thijs »

Het klinkt wel spam-achtig maar ik laat het bericht voorlopig nog even staan......

groetjes Thijs
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door Paul P. Kopinsky »

What is the difference between Perspirex and the other products you've mentioned?! I can see no difference, though. I really wonder why of all things specially Perspirex should do it. And why would the others fail. I see no reason, still, so my guess is SPAM! The original poster should provide some more informations on this miracle-product, otherwise: please delete.

Groetjes, Paul van Poland
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door Thijs »

Het is een tip, niets meer en niets minder. De afzender is ook niet van perspirex zover ik kan zien dus ik laat het staan.

Waarom schrijf jij trouwens in het Engels ? Svp in het Nederlands als het kan.

Groetjes Thijs
patronovski
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 sep 2010, 17:42
Contacteer:

Re: PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door patronovski »

Ik begrijp dat jullie denken dat het een spam is, omdat dit mijn eerste post is. Ik heb jaren dit forum gevolgd en dankzij dit forum ook van mijn bepaalde problemen afgekomen. Ik probeerde alleen mijn ervaringen en succesverhaal met jullie delen, omdat het een ander misschien kan helpen.

Ik ben niet van perspirex ofzo, maar naast iontoforese was het de enige lotion die bij mijn handen werkte. Voor mijn oksels werkten vrijwel alle lotions die op deze forum terugkomen.
Anoniemm
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 27 nov 2011, 23:45
Contacteer:

Re: PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door Anoniemm »

kan je perspirex ook gebruiken op andere delen van je lichaam zoals je gezicht/onderrug??

groetjess
zweetsemam
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 16:50
Contacteer:

Re: PERSPIREX - Zweethanden (Succes)

Bericht door zweetsemam »

Het lijkt me, dat dit moet kunnen. Dit kan nooit echt schadelijk zijn, lijkt me. Maar of het helpt, weet ik niet. Als je het koopt, zou ik gewoon even de bijsluiter lezen.
Plaats reactie