Syneo 5

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

ROsan
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 08 sep 2010, 21:01
Contacteer:

Syneo 5

Bericht door ROsan »

Hoi, ik heb nu al een paar jaar last van vervelende zweet plekken onder mijn oksels.
Het stinkt niet echt, maar heb wel last van de bekende zweet plekken in mijn kleding.
Ik voel me daardoor altijd nogal plakkerig en draag ik alleen nog maar zwart.

Ik heb vorige week rexona maximum protection geprobeert, maar dat werkte niet echt.
Maar heb gisteren avond Syneo 5 opgespoten. Ik had op internet gelezen dat het nogal prikte en iriteerde, maar heb daar geen last van gehad.
Wel waren mijn oksels vanochtend een beetje gevoelig. Maar het werkt wel. Kwam vandaag met droge oksels op school aan. Helaas kwam ik tot de ontdekking dat er een pluk haar op mijn tas zat. Ik had op internet gelezen dat Syneo 5 voor haaruitval zorgt. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is er geen verband tussen Syneo 5 en haaruitval? Ook kreeg ik in de loop van de dag last van blosje op mijn wangen en nogal een warm hoofd/gezicht. Kan dit komen omdat de warmte nu niet uit mijn lichaam kan? Op zicht vindt ik dit nog niet zo erg, maar kreeg er ook hoofdpijn van:( Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Normaal heb ik ook last van zweethanden, maar die bleven vandaag ook weg. Dus het werkt wel, weet alleen niet of de voordelen echt tegen de nadelen afwegen? Heeft iemand misschien andere suggesties? Want wil graag van mijn zweetoksels af!

Rosanne
Plaats reactie