odaban? twijfelen bestellen

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
liedje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 08 apr 2010, 20:13
Contacteer:

odaban? twijfelen bestellen

Bericht door liedje »

Hallo,
Sommige mensen zullen we gaan zuchten wanneer ze dit lezen, maar ik ben heel erg aan het twijfelen of ik odaban zal bestellen. Ik ben zo bang dat het allemaal te chemisch wordt en dat ik er op latere leeftijd last van ga krijgen, zoals ze eerder vertelde over dat aluminium in deo's. En dat mijn oksels er weer niet tegen kunnen (irritatie) Maar ik wordt zo knetter gek van dat zweten. Zoals sommige van jullie zweet ik ook echt al binnen een half uur na het douchen. Dit is echt niet leuk meer. Ik ben nog een jonge meid en wil ook wel eens met mijn armen omhoog zwaaien, maar ik moet altijd zwart aan :(

Is odaban eigenlijk gemakkelijk te bestellen, kan je dit ook bij een niet engelse site doen.
ik zag wel iets van online drogist
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: odaban? twijfelen bestellen

Bericht door TomH »

liedje schreef:
Is odaban eigenlijk gemakkelijk te bestellen, kan je dit ook bij een niet engelse site doen.
ik zag wel iets van online drogist
Onderaan elke pagina hier staat een link naar http://www.odaban.nl/ Daar kun je het bestellen. Er was hier altijd nog een andere link naar een erg prettige site (daar heb ik het ook besteld) maar die link is er niet meer... Iets met sweatcare.nl ofzo.

Succes!
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: odaban? twijfelen bestellen

Bericht door jp »

de link is niet sweatcare maar http://www.sweat-guide.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hier kun je alle odaban producten bestellen.
Overigens kun je odaban ook bij de apotheek bestellen, dan is het ook binnen een dag binnen.

wat betreft de veiligheid. odaban is 100% veilig. Zelfs de warenwet en het KWF stellen op hun site dat aluchloride volledig veilig is.
gmob
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 20 mar 2010, 23:43
Contacteer:

Re: odaban? twijfelen bestellen

Bericht door gmob »

Beste jp,
Indien je dit zou lezen.

Ik had een mailtje gestuurd bij contact op de sweat-guide.nl site.

Odaban vorige week zondag besteld, nog niets gekregen. Ik kan ook niet meer inloggen op sweat-guide.nl omdat mijn account blijkbaar niet geactiveerd is, maar ik heb nog geen activeringsmailtje gekregen. .
Plaats reactie