middelen waar te krijgen?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Marjet
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 18:31
Contacteer:

middelen waar te krijgen?

Bericht door Marjet »

Hallo allemaal!

Ik ben me inmiddels goed aan het verdiepen in alle mogelijkheden die er zijn maar wat ik me toch vooral afvraag is waar alles te krijgen is...de drempel ligt natuurlijk een stuk lager wanneer de tabletjes en smeersels 'gewoon' bij de drogist of apotheek te krijgen zijn. En er wordt zoveel geschreven dat ik door de bomen het bos even niet meer zie :hammer

Ik heb flink last van zweethanden en zoek dus middelen die zo te koop zijn...

Misschien kan iemand me daarbij helpen? :cheer


Ik hoor het graag!


Groetjes
Marjet
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: middelen waar te krijgen?

Bericht door Thijs »

Wat voor middelen zoek je precies? Alleen die tegen zweethanden??? volgens mij zijn er geen deoderants of smeersels die helpen tegen overmatig zweten op handen. Het enige wat kan werken is of iontoforese (een bak met water waar stroom doorheen gaat) of oxybutinine tabletten. Ik zou dan zeker voor deze tabletten gaan. Die schijnen heel goed te zijn. Ze zijn alleen op recept van de huisarts verkrijgbaar, maar let op niet iedere huisarts verstrekt ze omdat ze niet geregistreerd staan tegen overmatig zweten. Deze pillen zijn voor mensen met blaasproblemen en een van de bijwerkingen is dat het overmatig zweten over je gehele lichaam verminderd.

Groetjes Thijs
Marjet
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 18:31
Contacteer:

Re: middelen waar te krijgen?

Bericht door Marjet »

Inderdaad voornamelijk voor mijn zweethanden, hoewel ik onder mijn armen en mijn voetjes ook wel behoorlijk kan zweten.
De verhalen over wegglijden in open slippers komt mij ook heel erg bekend voor!

Ik wil deze week een afspraak bij mijn huisarts maken, dan zal ik dit eens noteren en hem voorleggen.

Werken met een ventilator op je handen met dit weer is ook niet alles!


Groetjes
Marjet
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: middelen waar te krijgen?

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Hoi Marjet!

Mijn link: http://zweethanden.info

AHC30 forte is the strongest antiperspirant I know so far! It contains 30% aluminium chloride which is enough to reduce or even stop sweating on the thicker skin layers of your hands and feet. Compare this with other products like Odaban, Yerka and so on. Most products contain only 12 to 20% in maximum.

Remedy: It will take some time. One month of daily usage is normal, then you'll hopefully recognize that your sweating occurs later and stopps faster. This will be the first relief. After a while the transpiration might reduce about 80 to 90%. Always remind, wonders STILL don't exist! And never will in further future. Only in some cases people could stop their hyperhidrosis palmaris completly. But it's worth a try because a bottle of AHC30 forte only costs like 30 Euros (incl. shipping to NL!) and if this sounds expensive to you, remind that the 50 ml bottle will last 6 months or longer.

Another therapy I would recommend is a combinated one: Use 5 days a week AHC30 forte and 2 days a week Antihydral Creme which you can buy at the pharmacy.

Feel free to ask any questions. I've started batteling my sweaty palms back in Poland ages ago ... where no remedies were in sight. Ouh! So call me an expert.

;)

Liefs, Paul from Poland :beer
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: middelen waar te krijgen?

Bericht door edwin370 »

Hoi Marjet , Er is maar 1 middel dat bij mij WERKT , voor handen , voeten , oksels en af en toe voorhoofd . de naam ILAZPO makkelijk te onthouden Ik Los Alle ZWEET Problemen OP .
Google zoeken ILAZPO

En ik geef 14 dagen NIET GOED GELD TERUG GARANTIE . Welke winkel geeft dat ? Niemand
De crème is ZUINIG in gebruik . Eerste 4 dagen achter elkaar , daarna om de 14 dagen . DUN opbrengen .
Zelf doe ik er zeker 6 maanden mee Dus 0,13 € per / DAG of 4,00 Per / MAAND Het is niet goedkoop maar het WERKT WEL .

Meer info E-mail rosen.q@outlook.com
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: middelen waar te krijgen?

Bericht door Erje »

Hoi Anita070,

Welkom hier.

Wat betreft de ionthoforese, die stroom gaat met batterijen, misschien maakt dat het wat minder eng voor je. Als voeten en handen mijn probleem was, zou ik het zeker uitproberen. Er staan hier op het forum ervaringen bij " Ionthoforese ".

Thx voor de tip van de Sweatblock, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Maar heb je dit al wel eens geprobeerd op bv je voeten? Of is het daar echt niet voor bedoeld.
Campenaer
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 jul 2016, 00:04
Contacteer:

Re: middelen waar te krijgen?

Bericht door Campenaer »

Hoi Anita070

Voor een aantal weken terug heb ik ook een ionthoforese apparaat mogen gebruiken, ik had hem te leen van het ziekenhuis. En mij is het zeer goed bevallen ik sta op het punt om er zelf één te kopen. Maar ik wacht eerst de chirurg af waar ik een afspraak mee heb om te vragen of hij nog andere optie's heeft.

Waarom is hij (hidrex) goed bevallen van de stroom voel je alleen in het begin iets tintelen daarna haast niet meer. De nadelen voor mij zijn hij is prijzig... 700euro :? En je moet het met regelmaat doen.

Groetjes mij...
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: middelen waar te krijgen?

Bericht door Erje »

Campenaer schreef:Hoi Anita070

Voor een aantal weken terug heb ik ook een ionthoforese apparaat mogen gebruiken, ik had hem te leen van het ziekenhuis. En mij is het zeer goed bevallen ik sta op het punt om er zelf één te kopen. Maar ik wacht eerst de chirurg af waar ik een afspraak mee heb om te vragen of hij nog andere optie's heeft.

Waarom is hij (hidrex) goed bevallen van de stroom voel je alleen in het begin iets tintelen daarna haast niet meer. De nadelen voor mij zijn hij is prijzig... 700euro :? En je moet het met regelmaat doen.

Groetjes mij...
De Hidrex apparaten worden ook regelmatig hier op het forum tweedehands te koop aangeboden. Ik weet niet of ze ook op bv Marktplaats staan, maar het zou best eens kunnen.
Dan zijn er op Youtube filmpjes over hoe je zelf dit soort apparaten in elkaar kunt knutselen. Schijnt ook te werken.
Ik dacht dat er hier ook ergens een link voor stond, maar ik weet zo gauw niet waar. In ieder geval bij " Ionthoforese ".
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht