Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

mo74
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 31 mar 2010, 07:59
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door mo74 »

Hoi, ik heb dus donderdag avond de maximum protection opgedaan en de volgende ochtend voor de zekerheid nog een keer (1 clickje)...
Droog gebleven! De hele dag, zelfs 's avonds na het paardrijden! (toen rook ik ergens anders naar :O )
Zaterdags toch nog voor de zekerheid "gewone deo" voor het luchtje, maar wel droog!
Ben nu superblij, want dat was voor mij altijd heel vervelend; die natte plekjes...
Maar da's nu dus voorbij! Ik denk dat ik de eerste keer 's avonds het niet goed heb laten intrekken; is misschien meer in m'n nachthemd getrokken als in m'n huid...
Het voelt inderdaad droog aan. Zondagochtend weer gebruikt (avond ervoor vergeten) en de hele pasen droog, super!
groetjes, mo74
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hoi mo74,

Bedankt voor je bericht. Ik had je reactie wel gelezen toen je het had gepost, maar ik was nog niet in staat geweest om er ook een berichtje op te plaatsen. Ik ben erg blij voor je dat deze deodorant werkt!

Inmiddels heb ik 1 probleempje gevonden mbt tot de deodorant. Ik had een keer een jurk aan van een mindere kwaliteit en ik ontdekte roze vlekken onder mijn oksels. Misschien had ik 's ochtends per abuis niet de deodorant goed in laten trekken en ontstond toen de roze vlekken? Ik denk dat de deodorant is af gegeven of iets dergelijks, hoe weet ik niet, maar mijn jurkje is nu dus roze onder de oksels! Ik moet zeggen de kwaliteit was niet geweldig, maar ik was wel boos dat dit gebeurde. Helaas is het er met wassen niet uit gegaan, dus die moet naar de stomerij! Ben benieuwd of het er alsnog uit gaat want ik ben bang dat mijn jurk is aangetast! Voor de rest heb ik geen 'problemen' met ander kleding ondervonden en ben ik nog steeds blij dat ik deze deodorant heb uitgeprobeerd en hier mijn ervaringen met anderen kan delen.

Inmiddels op verzoek van dr. Bruining van MC 't Gooi heb ik ook nu de creme aluminium chloride 20 gekocht bij de apotheek. Ben benieuwd hoe dat werkt en of ik dit nog nodig heb. Mijn ervaringen over deze creme zal ik ook delen.

Groetjes,

Ueue.
Laatst gewijzigd door ueue op vr 14 mei 2010, 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Temansy
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 15 dec 2009, 09:43
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Temansy »

Ik gebruik 'm nu ook een tijdje, ben tevreden, maar transpireer nog wel, zij het in mindere mate. Ik doe het 2x daags op; 's avonds na het douchen en 's morgens nog een keer. Als ik dat niet doe; dan transpireer ik dus weer als vanouds.
Ook ik ben benieuwd hoe lang mijn lichaam deze anti-transparant "accepteert" want ook mijn bevindingen zijn dat de anti-transparanten op den duur niet meer afdoende helpen.
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hoi Temansy,

Dank voor je bericht!

De tijd zal het uitmaken of deze anti-transpirant blijft helpen! Ik hoop het voor je!

Groetjes,

Ueue.

P.s. trouwens tot nu toe geen problemen met de aluminiumchloride creme 20. Ik gebruik het af en toe dubbel. Eerst de creme en daarna de deodorant, ben ontzettend droog haha misschien wel te :roll: hihi.
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Ter informatie. Mijn Rexona Maximum protection is op. Het gaat in mijn geval ongeveer 3 maanden mee, wat ik wel lang vind! Ik heb niet altijd de deodorant er 's avonds op gesmeerd, over het algemeen meer 's ochtends.

Als er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met deze deodorant dan zou ik dat graag willen weten!

Met dank!
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Paul P. Kopinsky »

TRIsolid Technology?

ROFL

Een heel normaal antitranspiratie. :roll: Geen onderscheid tot Odaban, AHC of Yerka ... maar met minder actieve bestanddeelen (Odaban, AHC etc = 20% AlCl, TRISolid producten = ??? 12% ???)!.

BUSINESS AS USUAL. DON'T LET EM FOOL U!

Liefs PFP :beer
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

^Hoi Paul, het kan me niet schelen wat het precies is, zolang het bij mij maar werkt;). LOL!
Temansy
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 15 dec 2009, 09:43
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Temansy »

Vraagje aan ueue: die aluminiumchloride creme 20, mijn ervaringen met een aantal antitransparanten, zoals bijv. seneo 5, prikken verschrikkelijk onder mijn oksels, irritaties zijn zo erg dat ik me moet beheersen om niet te gaan krabben.
Heb jij deze ook uitgeprobeerd en had jij daar irritaties bij? En hoe is dat met aluminiumchloride creme 20?

ben benieuwd!
Temansy
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 15 dec 2009, 09:43
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Temansy »

Ik lees net op een ander topic dat jij in elk geval niet de seneo5 geprobeerd hebt, maar wellicht andere antitransparanten met ongeveer dezelfde werking?
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hoi Temansy,

Sorry voor mijn latere bericht. Ik dacht dat ik een berichtje had gepost via mijn mobiel, maar dat is dus niet goed gegaan.

Hier alsnog mijn antwoord. Allereerst dank voor je vraag!

Ik heb inderdaad nog nooit Seneo5 geprobeerd, alleen Rexona en aluminiumchloride 20 creme. Bij beide heb ik bijna geen irritaties. Heel soms een beetje een kriebelend gevoel (niet prikken!) bij de Rexona (heb ik wel meer gehoord dat mensen er last van hebben), maar van die aluminiumchloride totaal niks. De creme is een normale witte creme waar je erg weinig van hoeft te gebruiken. Het voelt gewoon zacht aan en ik kan erna gewoon meteen, indien gewenst, een deodorant over heen doen. Het ruikt ook helemaal niet, gewoon niks. De spray die rook echt wel vervelend, dus daarom gebruikte ik die niet meer en bleef ook niet zitten omdat het een spray is en naar beneden drupte. Ik raad je dus aan de creme variant te gebruiken. Ik heb het dus via MC 't Gooi gekregen maar voorheen via de dokter. Vraag een gesprek aan bij de dokter en vraag om de aluminiumchloride creme dan kan je die bij de apotheek ophalen. Zo ben ik eraan gekomen.

Zelf zou ik persoonlijk nooit voor zo'n heftig middel als Seneo5 gaan omdat het me gewoon te heftig en pijnlijk is. Ik vraag me af in hoeverre zulke producten nog goed kunnen zijn voor je huid. Ik heb bij Rexona meer het gevoel alsof dat goed is (hydrateert), behalve dat het wat kriebelt.

Hou me in ieder geval op de hoogte wat jij van dit product vindt, heb je andere vragen, stel ze dan gerust.

Trouwens heeft de stomerij de vlekken niet uit mijn jurkje kunnen halen, dat is dan weer balen, maar niks meer aan te doen:S rare zaak! Enige nadeel wat ik nu heb ervaren met Rexona.

Groetjes,

Ueue.

P.S. hoe vind je de Rexona werken, gaat nog wel goed?
Laatst gewijzigd door ueue op vr 03 sep 2010, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Holly
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 11:54
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Holly »

Hier even een korte reactie (weinig tijd): ik gebruik het al sinds november 09. Ik was getipt door een vriend, ik was in Australie en daar wordt het verkocht onder "rexona clinical protection'.
Ik heb meteen een aantal meegenomen, want ik was gewoon droog in OZ.
En het werkt nog steeds bij mij 9 maanden later.
Jippie, dus!
Holly
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 11:54
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Holly »

Ik doe ca 3 maanden met een stick, btw.
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hoi Holly,

Wat leuk dat jij ook net zo lang doet met de stick als ik!

Fijn dat jij ook zulke goede ervaringen hebt!

Groetjes,

ueue.
errorman
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 05 aug 2010, 19:08
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door errorman »

Hoi!

Ik heb ook nogal last van natte oksels. Ik weet niet of ik "echt" hyperhidrosis heb, maar op m'n werk zweet ik wel erg veel. Zal misschien wel met stress te maken hebben.

Anyway, ik heb dit middel geprobeerd, al een paar dagen, maar het werkt bij mijn eigenlijk helemaal niet.
Ik heb het eerst een paar keer voor het slapen gaan aangebracht, maar dat had eigenlijk bijna geen effect. Vandaag maar een 's ochtends het geprobeerd, maar dat werkte ook niet.

Doe ik wat fout? Of werkt het gewoon niet bij iedereen?

Groeten,
Errorman
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hoi Errorman,

Wat vervelend dat het bij jou (nog) niet werkt. Ik heb wel van iemand anders ook vernomen (die ook hier een reactie plaatste) dat het niet in één keer werkte, zoiets kan ik me herinneren.

Ik zou zeggen, blijf gewoon nog even proberen of anders in combi misschien met aluminiumchloride?

Sterkte!

Groetjes,

ueue.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht