Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Ja ik heb gisteren geprobeerd te bellen. Het 06 nummer is van dkt Venema. Ben niet terug gebeld maar ik heb ook geen vm ingesproken.

Gisteren met running vooraf extra deo opgedaan roller en sport tshirt voor t zweten aangedaan en dun jasje. Kijk ik id spiegel als ik thuis kom en 2 ronde zweetplekken, vooral onderaan. Snap niet hoe dat kan als ik zweetklieren heb laten verwijderen boven en onder. Best pissed er over!
Sophie_H
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 mar 2023, 23:42
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Sophie_H »

Is deze topic nog actief? :)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Thijs »

Als je je ervaringen hier deelt wel :lol: ;)
Sophie_H
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 mar 2023, 23:42
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Sophie_H »

Nou, oké! :D

Hier ook sinds de puberteit echt enorme zweetproblemen. Meerdere truitjes op een dag, schaamte, altijd maar jasjes over m’n truitjes, maar zelfs daar gingen de zweetvlekken doorheen. Zo’n tien jaar geleden heb ik Odorex extra dry gebruikt. M’n oksels stonden er ‘s nachts van in brand, maar ik had zowaar droge oksels de volgende dag. Ik heb volgens mij de hele dag met mijn armen in de lucht gelopen, zo blij was ik. Echter na een week had ik het idee dat ik voor dit goedje immuun was geworden. Ik had steeds meer nodig om hetzelfde effect te krijgen. Hoe dat kan?

Later ook de Syneo 5, Finspiran, Deoleen etc. gebruikt, maar die hadden allemaal hetzelfde effect. (Daar zit ook allemaal aluminiumchloride in dacht ik.)

Een verwijzing van de huisarts lag al klaar om naar een dermatoloog te gaan, want dit probleem belemmert mij enorm.

Echter heb ik een week geleden voor het eerst Rexona Maximum Protection gebruikt en ik ben al een week droog. De werking is ook anders dan de Syneo 5 en heeft aluminium zirconium er in zitten. Je brengt dit (ook) ‘s avonds onder je oksels aan, wast juist niet de volgende ochtend je oksels grondig, maar je kunt het laagje van de avond ervoor er op laten zitten en evt een tweede laagje aanbrengen. Wel goed laten drogen! Echter gewoon normaal douchen kan ook, maar dus niet grondig je oksels wassen. En… inmiddels een week droog. Ik kan en durf nog niet voluit blij te zijn. Hopelijk werkt het over een maand ook nog… en langer…

En zo niet… dan ga ik andere stappen nemen. :)

Ik dacht dat zirconium juist ‘lichter’ was dan de chloride, vandaar mijn verbazing van de afgelopen week.

To be continued! Ik hou jullie op de hoogte!
En andere tips of informatie zijn altijd welkom.
Sophie_H
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 mar 2023, 23:42
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Sophie_H »

Ruim een maand later…. En nog steeds droog.

Ik kan het allemaal niet zo goed bevatten nog. Ik heb zo lang last ervaren en schaamte. Honderden middeltjes uitgeprobeerd tot aan brandende oksels aan toe, behalve de Rexona, want dat leek mij een te licht middeltje voor mijn problematiek.

Hoe dat middeltje mij dan toch helpt? Ja, het is inderdaad een andere manier dan de Syneo 5 en Odorex extra dry etc, want dat was je er ‘s ochtends weer af… En de Rexona blijft als een soort beschermlaag er op zitten. Ik breng het ‘s avonds aan en ‘s ochtends nog een laagje. (Binnenkort eens proberen om het 1 maal per dag aan te brengen :) )

Ik hoop dat dit voor altijd blijft werken. Wat een impact heeft dit tot nu toe op mijn leven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht