Zweethanden/voeten

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Madame
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 23 apr 2009, 16:42
Contacteer:

Zweethanden/voeten

Bericht door Madame »

Ik heb hier echt heel veel last van. In tegenstelling tot veel anderen op dit forum, heb ik het niet op de rest van mijn lichaam. Voor de rest zweet ik eigenlijk heeel weinig (nooit zweetoksels ofzo, zelfs niet echt bij sporten).

Ik had aantal jaren geleden een cremepjes van de huisarts gekregen, maar daar werden mn handen en voeten heeeel droog van (houd kwam los enzo). Dus ben er mee gestopt en verder nooit meer achterna gegaan. Maar ik zou er nu wel vanaf willen..

Heeft iemand een oplossing? Cremepjes iets? En graag bij zeggen waar t te koop is of dat t gewoon van apotheek is en of t verzekerd is of niet. :D
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door Johnw »

Blader es goed door allerlei topics en je zal zien dat er tal van mogelijke oplossingen zijn.
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Hoi Johnw!

Probeer AHC30 forte (kunt je bij http://www.zweten.info bestellen) in combinatie met Antihydral Creme (kunt je in elke apotheek kopen)!

success + groetjes

Paul from Poland :beer
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door Paul P. Kopinsky »

btw: Mijn eigene gebruiksaanwizing ...

maandag: AHC30 forte
dinsdag: AHC30 forte
woensdag: AHC30 forte
donderdag: Antihydral
vrijdag: AHC30 forte
zaterdag: AHC30 forte
zondag: Antihydral

3x AHC30, 1x Antihydral, 2x AHC30, 1x Antihydral


liefs

Paul from Polandia :beer
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door edwin370 »

hoi Madame, Er is een creme ILAZPO ik los alle zweet problemen op. Met garantie niet goed geld terug
De eerste 4 dagen en daarna om de 14 dagen Dun opbrengen. Nu tijdelijk €14,95 voor 30 ml
Mail even edwin.rosenquist@Gmail.com
edwin370
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door jp »

Voor zowel zweethanden als zweetvoeten kun je odaban gebruiken.
Ervaring is wel dat de aanpak van zweethanden minder goed werkt met aluchloride houdende cremes. Een zeer goed resultaat heeft iontoforese, een electrisch stroompje wat je door je handen laat gaan. Je kunt dit eerst uitproberen bij de fysiotherapeut ( wordt vergoed door verzekeraar). Als je dan merkt dat het werkt kun je tot aanschaf overgaan. Sommige verzekeraars vergoeden een deel ( vaak na een beetje zeuren).

Beiden verkrijgbaar bij www.sweat-guide.nl
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door edwin370 »

Er is een heel goed middel tegen zweet handen en voeten. De naam ILAZPO website http://zalftegentransspiratie.jimdo.com" onclick="window.open(this.href);return false; zoewk bij google ILAZPO interesse mail edwin.rosenquist@gmail.com edwin370
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door edwin370 »

Nieuw verfrissende VOET poeder Zwitserse recept . Houd je voeten heerlijk droog , soepel en geurvrij .€14,97 inclusief verzendkosten.
Anti Transpirerende VOET CRÈME. Je voeten zijn heerlijk fris de hele dag. €14,97 inclusief verzendkosten
ILAZPO 30 ml crème tegen overmatig zweten. Goed voor minimaal 6 maanden. Met 15 dagen GARANTIE . €24,97 inclusief verzend kosten.

Zoek in Google ilazpo
edwin370
piep
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 28 dec 2016, 08:16
Contacteer:

Re: Zweethanden/voeten

Bericht door piep »

Ik zou dit topic wel nieuw leven in willen blazen. Een nieuwe openen over hetzelfde onderwerp vind ik ook zo wat.
Wellicht zijn er nieuwe ontwikkelingen op het gebied van zalfjes en andere smeersels. Iemand nog goede tips voor een extreme zweter? Oksels hou ik onder controle met botox of anders met sweatstop. Dat is een van die sprays met aluminiumchloride en werkt bij mij verbazingwekkend goed. Maar voor mijn ontzettende zweethanden en zweetvoeten helpt niks. Ik ben nog steeds op zoek naar de gouden tip, dus ideeën zijn welkom.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht