ervaring odaban

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

titus
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19 jul 2009, 16:23
Contacteer:

Re: ervaring odaban

Bericht door titus »

John schreef:Nou ik gebruik het nu ruim een week, en ben gematigd enthousiast.

Voor de voeten werkt het helaas nog niet, die zijn nog steeds kletsnat. Misschien moet ik die niet met een watje doen, maar gewoon direct besprayen..

Ik blijf in elk geval doorgaan met de behandeling, het is alvast fijn dat het bij de oksels werkt. Al weet ik niet of dat lang blijft duren.
Ik dacht ook eindelijk voor mijn problemen ( handen/voeten ) wat gevonden te hebben door alle optimistische reacties maar het helpt voor geen meter. Hoogstens dat mijn handpalmen iets droger zijn.... wat een ellende
lila89
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 15 jul 2009, 18:28
Contacteer:

Re: ervaring odaban

Bericht door lila89 »

Volgens mij werkt er dus echt niets qua deo's enzo tegen zweetvoeten of handen.
heb laatst zelf Syneo 5 gekocht. en mijn oksels zijn dus inderdaad al 3 dagen droog, echt droog, ook met warm weer.
Maar tegen het zweet wat uit mijn voeten en handen gutst is het niet opgewassen. ik denk niet dat obadan daar wel tegen werkt als ik die reacties zo lees.
liedje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 08 apr 2010, 20:13
Contacteer:

Re: ervaring odaban

Bericht door liedje »

is het zo met odaban dat als je dit onder je oksels aanbrengt, dat je elders op je lichaam meer gaat zweten? Dat je bijvoorbeeld meer zweet in je gezicht?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kleutviôl
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 12:49
Contacteer:

Re: ervaring odaban

Bericht door Kleutviôl »

Ja, de kans op compensatiezweet is wel aanwezig, maar daar tegenover staat dat je verlost bent van het zweten op de vervelendste plekken. Ik zweet liever wat meer op mijn voorhoofd dan dat ik iedere dag weer een shirt in de was kan gooien vanwege de stinkende zweetplekken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht