DO2

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

DO2

Bericht door OkraMau »

Gisteren ging ik bij de kruidvat om nieuwe okselpads, toen mijn oog plots op een flesje "DO2" viel, [link]http://www.huikeshovenmedical.nl/cmsima ... ntatie.pdf[/link]
in het flesje zitten steentjes, (mineralen) en je moet hier (10x) zelf water bij doen.
Het is voor oksels, voeten, handen en als intiemspray te gebruiken.
Ik ga het eens proberen.
Zijn er hier verders al mensen met ervaring met dit spul?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik ken het niet maar hou ons op de hoogte! :)
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

nou... zojuist opgedaan (handen voeten en oksels)
wat een rot spul :evil:
eer dat het eindelijk opgedroogd was (het is uiteindelijk water meej die mineraal troep) begon ik alweer gelijk overal tegelijk te zweten...
heb na 2 uur wachtten toch maar me gewone deo ondergespoten en snel een tshirt met okselpads aangedaan, want dit spul is gewoon vreselijjk.
Het zou gelijk moeten werken.. NOT
ik ga het wel nog proberen vol te houden iedere ochtend mijn voeten en handen eventueel nog in te spuiten, maar ik heb al gelijk al mijn vertrouwen erin verloren...

toen ik net namelijk mijn teennagels ging knippen, kon ik van de zweethanden en zweetvoeten mijn tenen niet eens fatsoenlijk vasthouden...
tot nu toe vind ik DO2 een enorme afrader!
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

natuurlijke deo

Bericht door jp »

Jullie zouden alleen in het verhaal duidelijk moeten maken voor welke probleem je deze natuurlijke deo hebt gekocht. Is het om de hoeveelheid transpiratie te verminderen of geur tegen te gaan.

Op de site staat dat het een deodorant is. Een deodorant probeert niets meer en minder dan geur tegen te gaan cq te verdoezen. Het vermindert het zweten niet. Alhoewel het bestanddeel aluin in dit product een lichte vermindering mogelijk zou kunnen bewerkstelligen.

Voor degenen die van 100@ natuur houden kan ik melden dat er in Nederland ook een deo op de markt komt van 100% minderaalzout welke echt werkt ( op het gebied van geur). Zout geeft bacterieen, welke verantwoordelijk zijn voor zweetgeur geen kans om in leven te blijven. Simpel maar doeltreffend.

groet
JP
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

naja, op t flesje zelf staat dat het zweten tegen gaat, maar dat de huid nog doorademt... ik heb het nu laten weken in die steentjes,
en nu is het zo, dat als ik het ergens spray, dat (zodra het eindelijk gedroogd is) de huid een eng droog laagje krijgt, alleen het is gelijk verdwenen onder mijn oksels of in mijn handen.. dat ken het zweten daar gewoonweg niet aan.
in de holtes van mijn ellebogen en op mijn borstkas werkt het wel een beetje,
heb nu het flesje meegenomen naar mijn werk, en zodra het ergens "warm en zweterig" word, spray ik ff..
het is wel lekker verfrissend, alleen echt werken? Nee ik geloof het nog steeds niet. Net als die antitranspiranten je zweten moeten tegen gaan geloof ik dit ook niet echt..
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

@ work op handen gesprayd.. me toetsenbord is 3 minuten droog gebleven, ikke helemaal blij.. te vroeg gejuigd, zweet gewoon door dat laagje heen..
hopen dat sweat-guide snel online eens, eens hoop met odaban proberen etc..
snap trouwens deze reacties niet: [link]http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2 ... 94f537c5fc[/link]
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

weer een aantal dagen verder;
ben tot de conclusie gekomen dat het op de plaatsen waar ik met "koud weer" ook zweet totaal niet werkt,
maar de plaatsen waar ik pas na zware inspanning of "heet weer" ga zweten weer een beetje wel (elleboog holtes, knieholtes, borstkas, onderrug en hoofd)
alleen de handjes en de okseltjes brengen meteen een zwaar protest uit bij opspuiten.. geen oplossing daarvoor dus. Maar met warm weer is het wel prettig om het (een aantal keer per dag) op te kunnen spuiten.
maar dat van 24 uur bescherming is ook nonsens
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: DO2

Bericht door EHV »

heb vorige week ook DO2 aangeschaft, voornamelijk omdat het idd in het rijtje bij deo's voor overmatig transpireren staat. Echter dat helpt er totaaaal niet voor!
Wat een apart spul. Heb het idee dat ik alleen maar water op spuit, en het helpt echt niet voor flink zweten.
Geowon niet kopen dus. Het staat, vind ik, onterecht in het rijtje bij de andere deo's die er speciaal voor zijn.
(er staat ook niet op het flesje dat het voor overmatig zweten is hoor, het is gewoon en natuurlijke deo, dus eigen schuld maar toch..)
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: DO2

Bericht door sjemmie79 »

na de eerste keer vullen is het goed om het flesje een paar dagen te laten staan zodat de stenen de tijd krijgen om een beetje op te lossen in het water
maar do2 werkt denk ik vooral bij mensen zonder hyperhidrosis
kookenhaken
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 28 aug 2009, 10:42
Contacteer:

Re: DO2

Bericht door kookenhaken »

Ook ik heb ongeveer twee maanden geleden DO2 gekocht in de vorm van een spray. Ik heb de indruk dat het middel bij mij wel helpt. Maar toch zal ik het nooit meer kopen, omdat het pompje van geen kanten werkt. Het zit na één keer spuiten vast en het doorspoelen met lauw water geeft ook geen soelaas. Ook heb ik de fabrikant een mailtje gestuurd, maar deze heeft nog niet het fatsoen om daarop te reageren! Dus beste mensen : niet meer kopen, althans de spray niet. Over de vaste vorm kan ik geen oordeel vellen!
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: DO2

Bericht door jp »

Dezelfde werking hebben zoutsticks, deze kun je ook bij sweat-guide kopen. Dit is in vaste vorm , dus s morgens na het douchen over de vochtige huid halen en klaar is Kees
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: DO2

Bericht door sjemmie79 »

kookenhaken schreef: Het zit na één keer spuiten vast en het doorspoelen met lauw water geeft ook geen soelaas.
ik zou het ff spoelen met heet water, werkt wel
kookenhaken
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 28 aug 2009, 10:42
Contacteer:

Re: DO2

Bericht door kookenhaken »

sjemmie79 schreef:
kookenhaken schreef: Het zit na één keer spuiten vast en het doorspoelen met lauw water geeft ook geen soelaas.
ik zou het ff spoelen met heet water, werkt wel
Bedankt voor de tip. Maar dit heb ik ook al geprobeerd. Resultaat: 1x spuiten en het pompje zit weer vast :-(
Ik maak nu een watje vochtig met het spul en breng het zo aan.
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: DO2

Bericht door sjemmie79 »

spray uit fles schroeven, heet water laten doorspuiten door de spray tot het soepel sprayt ?

goed idee van dat watje, met sprayen drupt het altijd zo hinderlijk door
Nikki666
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 09:37
Contacteer:

Re:

Bericht door Nikki666 »

OkraMau schreef:nou... zojuist opgedaan (handen voeten en oksels)
wat een rot spul :evil:
eer dat het eindelijk opgedroogd was (het is uiteindelijk water meej die mineraal troep) begon ik alweer gelijk overal tegelijk te zweten...
heb na 2 uur wachtten toch maar me gewone deo ondergespoten en snel een tshirt met okselpads aangedaan, want dit spul is gewoon vreselijjk.
Het zou gelijk moeten werken.. NOT
ik ga het wel nog proberen vol te houden iedere ochtend mijn voeten en handen eventueel nog in te spuiten, maar ik heb al gelijk al mijn vertrouwen erin verloren...

toen ik net namelijk mijn teennagels ging knippen, kon ik van de zweethanden en zweetvoeten mijn tenen niet eens fatsoenlijk vasthouden...
tot nu toe vind ik DO2 een enorme afrader!
Tja als je had verwacht dat d02 zweten tegen zou gaan, had je het beter niet kunnen kopen.
d02 gaat de geur tegen en dat werkt echt fantastisch! Ik stink liever niet, dan dat ik weinig zweet.
Als je echt zweten tegen wil gaan dan moet je van de chemische spullen kopen die je oksel helemaal afsluiten (of waar je het natuurlijk verder gebruikt)
wat nog beter werkt is aluinstick van d02 of gewoon een aluinblokje bij de mannen scheerproducten (2 euro en doe je 2 jaar mee).
Helpt ook prima tegen zweetvoeten e.d.
Plaats reactie