heeft iemand goede tips?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
zweetkliertje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 22 apr 2008, 23:01
Contacteer:

heeft iemand goede tips?

Bericht door zweetkliertje »

hee allemaal,
ik ben er net achter gekomen dat deze site bestaat en daar ben ik erg blij mee! ;)
ik ben 16 jaar en ik weet niet zeker of ik hyperhidrosis heb maar ik heb altijd heel erge zweet oksels en mijn voeten en buik ( :? ) zweten ook altijd heel veel (ik ben trouwens een meisje).
ik heb al even rondgelezen op dit forum en er zijn heel veel middelen/kledingadviezen voorbij gekomen, maar ik vraag me af welke producten er nou écht goed werken (volgens jullie) en waar ik die dan kan bestellen..
dus als iemand tips of zo heeft, hoor ik het graag!
ik vind het zweten namelijk echt super vervelend (logisch) en ik wil er echt iets aan doen!
ik heb zelf ook 1 tip, het werkt maar kort maar het is op zich wel handig:
als er in de toiletten op je werk/school zo'n droogkap hangt, waar je je handen onder kunt drogen, kun je daar ook tussendoor even je shirt drogen! dit doe ik best vaak maar je moet wel uitkijken dat er niemand binnenkomt :knipoog
nou goed dit was een erg lang verhaal haha, ik hoop dat iemand er op reageert!
alvast bedankt:)
Niamh
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 21 apr 2008, 21:01
Contacteer:

Bericht door Niamh »

H0oii
Welkom op het forum
Ik zit hier zelf ook nog maar net en heb het zelfde probleem als jij=P
Ik ben ook nog steeds opzoek naar goede adviezen..
dus ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen!
Kus Niamh
boto
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 20:24
Contacteer:

Bericht door boto »

Zweetkliertje,

je zou eens de Anti-transpirant Behandelspray van Therme skincare moeten proberen. Ik heb deze laatst ook geprobeerd en het werkt super.
Wel volgens de gebruiksaanwijzing gebruiken (goed laten drogen) en je bent voor een dag of vier vijf van het zweten af.
Kost wel iets van 15 euro bij de betere drogistrijen maar dan heb je ook wat (of niet meer).
Kijk maar eens op http://www.therme.nl/87?itemID=342&navId=37 dan weet je welke je moet hebben.

Gr Boto
Sloefje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 16:04
Contacteer:

Bericht door Sloefje »

Ik denk dat je gewoon zelf een beetje moet uitmaken wat voor je werkt en wat niet. Voor sommige mensen is Syneo 5 goed, voor andere niet. Syneo5 werkte bij mij niet, maar de odorex extra dry werkt dan weer wel.
Kees
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 02:10
Contacteer:

Bericht door Kees »

Dat van die handdroger doe ik in de auto (owja deed).
Ik zette de verwarming op blazen en droogde zo mijn oksels, aangezien ik veel in de auto zit voor het werk kwam ik zo makkelijk een dag door.

Na het gebruik van ODABAN!!!! hoef ik dat nu niet meer te doen :lol:

Ik heb het nu voor de derde keer opgedaan en ben nu toch wel kompleet droog onder mijn oksels.
Dit is het eerste middeltje wat werkt in 10 jaar, buiten botox.

I'm happy!!! :P :D :o :) :lol: :o :P ;)
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: heeft iemand goede tips?

Bericht door edwin370 »

Hoi zweetkliertje en niamh,
Ok ik weet een goed middel de naam ILAZPO goed te onthouden ik los alle zweet problemen op.
NU €14,95 ipv €19,95 ALLEEN voor de eerste 3 personen.
En bikkel harde GARANTIE NIET GOED GELD TERUG binnen 14 dagen.
welke winkel geef garantie ?
Wil je mijn verhaal weten ?
Nog slechts 3 potjes op voorraad 30 ml
edwin370
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Re: heeft iemand goede tips?

Bericht door Johnw »

welke werkzame stof zit er dan in ILAZPO?
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Re: heeft iemand goede tips?

Bericht door Johnw »

hmmm, heb het al gevonden. Staat in een andere topic. Maar ehhh, is dit niet gewoon reclame om een goede boterham te verdienen? Als je echt hyperhidrosis hebt dan werken volgens mij zalfjes en deo's echt niet. Het zweten wordt namelijk gestuurd door je zenuwen.
Henk123
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 10 aug 2009, 12:43
Contacteer:

Re: heeft iemand goede tips?

Bericht door Henk123 »

Bij HH bij mensen in mijn omgeving werkt "maxim" van "corad healthcare" zeer goed.
Wel goed de bijsluiter lezen !

http://www.coradhealthcare.com/item/maxim
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: heeft iemand goede tips?

Bericht door jp »

Een reactie:

Echte idiopatische hyperhidrosis kan absoluut in 80% vd gevallen verholpen cq verminderd worden met oa anti transpiranten. Ikzelf ben 1 van de weinigen geweest waarbij anti transpiranten niet werkten en ben geopereerd in Duitsland ( zie topic). Ook ben ik hierna sweat-guide begonnen ( en dit is nu niet als reclame bedoeld). Het afgelopen jaar hebben wij zeer veel reacties gekregen over ons product odaban. Zeer veel mensen ( zie reacties) zijn van hun zweetprobleem afgekomen ( zelfs mensen waarbij botox alleen nog hielp). Vanuit onze fysiotherapiepraktijk zijn wij bezig een onderzoek op te zetten om ook alternatieve methoden te ontwikkelen.

Wij zijn ook importeur van maxim, je kunt dit ook bij ons bestellen via sweat-guide. Ik moet er wel duidelijk bij zeggen dat we hier mee gaan stoppen ivm negatieve reacties welke wij vaak hebben ontvangen.

JP
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: heeft iemand goede tips?

Bericht door edwin370 »

hoi johnw, Er zitten 8 werkzame stoffen in ILAZPO Koop een potje en er staat een samenstelling op het potje. Ik geef 14 dagen niet goed geld terug GARANTIE. Welke winkel geeft dat ?
Het is bovendien zuinig in gebruik om de 10 dagen
edwin370
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: heeft iemand goede tips?

Bericht door edwin370 »

Wat zit in ILAZPO ? samenstelling zink oxine , A380 B oil, Behentrimonium, choride cetaaryl, alcohol parfum, hydroxyetyl colluose, Methysthiazolino, retinyl palmitate. Ik geef 14 dagen GARANTIE niet goed geld terug. Welke winkel geeft dat ? NIET 1 . Het beste is het gewoon proberen , en niet gelijk zeggen dat kan niet helpen. Ik zelf heb NU geen last meer van zweet voeten en handen. Oksels en voorhoofd is na behandeling DROOG.

ILAZPO ik los alle zweet problemen op. 30 ml creme €22 inclusief verzend kosten.
lees verder in http://zalftegentranspiratie.jimdo.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg edwin370
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht