Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door TomH »

okuni schreef:Hallo, (ex)medezweters!

Ik heb, na al jullie veel belovende verhalen, ook Odaban besteld! Hoop hem maandag binnen te krijgen. Echter heb ik nog wel twee vragen over het gebruik van het middel.

1. Hoe moet het middel gebruikt worden?
De een zegt wel sprayen, de ander zegt deppen... De een zegt elke dag, de ander zegt 1x per 2 weken... etc?

Deze vraag dient alleen voor de heren onder ons ;)
2. Moeten de oksels geschoren worden voor de volledige werking van Odaban?
Uiteraard heb ik dit er wel voor over!..

Ik hoop ten zeerste dat het middel bij mij net zo goed zal werken als bij jullie! En dat ik bij mijn kerst-shoppen volledig vrij word gelaten in mijn keuzes!

Ik hoor graag van jullie!

Okuni
Ik spuit het altijd direct op m'n oksels, 3x per oksel, 1 à 2 x per week, afhankelijk van hoe druk de week is zeg maar. :)

Ik heb m'n oksels ook wel eens geschoren maar ik merkte niet echt een verbetering van de werking dus ik laat m'n oksels maar ongeschoren.

Moet wel eerlijk zeggen dat Obodan niet voor mij het wondermiddel is wat het voor anderen wel is/kan zijn maar het is toch wel een aardige verbetering!

Succes ermee!
euphorea
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 29 apr 2009, 18:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door euphorea »

Hallo,

Ik heb een paar dagen terug Odaban binnen gekregen, ik ben geen super erge zweter, maar toch meer dan gemiddeld. Na het opgespoten te hebben zijn mijn oksels altijd kurkdroog gebleven, zelfs in de sportschool! Super tot nu toe.
okuni
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 23:31
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door okuni »

Beste (ex)zweters!

Hier spreekt een ex-zweter! Ik sluit me aan bij alle voorgaande lovende reacties! Het is geniaal! 2 avonden achter elkaar gebruikt... Nu al 3 dagen, na de 2 avonden spuiten, droog. Koop het. ;)

Grtz Okuni
jose
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 15 jan 2010, 21:35
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door jose »

Het beste wat ik weet: seven days (50ml !!!), komt uit Duitsland. Als ik meer dan een jaar, werkt geweldig! Ik heb van gekocht www.sevendays-antitranspirant.com
jose
Bells
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 17:04
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Bells »

Okee... Ik heb dus gisteren Therme Anti-Transpirant Spray uitgeprobeerd, in combinatie met okselpads van de HEMA, maar dat werkte niet zoals verwacht. Ik zweette gewoon nog evenveel als normaal (= teveel) en de okselpads zaten verschrikkelijk...
Ik wil nu dus Odorex Extra Dry gaan proberen, maar nu ik over Odaban lees, wil ik dat ook wel proberen. Ik heb alleen nog maar een website gezien, maar kan ik het ook gewoon in een winkel krijgen?
Ik ben 15 en ik schaam me verschrikkelijk voor mijn "zweetgedrag" en ik "durf" het mijn ouders ook niet te vertellen/vragen... Als ik heb t via internet koop is dat weer allemaal gedoe enzo...
Maar kan je Odaban dus ook ergens in een winkel krijgen? Anders begin ik gewoon met Odorex...

xxxxx
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Thijs »

Odaban kan je zover ik weet niet in de winkel kopen. Je moet het online bestellen.... bij sweatguide bijvoorbeeld.... sterkte!
Navadij
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 19:28
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Navadij »

ik heb het vanmiddag ook besteld :)
kijken of ik het maandag binnen heb...
ben zo benieuwd..! :)
als ik het geprobeerd heb zal ik laten weten of het bij mij ook werkt.
ik zweet de ene keer meer als de andere keer.
tot spreeks!

groetjes
seilram
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 21:22
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door seilram »

Ik heb niet het hele topic door gelezen maar wilde even mij ervaringen delen.
Ik heb een hele tijd Odorex gebruikt maar dat werkte niet meer + dat ik echt kapot ging van de jeuk als ik het gebruikt had. Toen overgestapt op odoban en toen ik het de eerste keer gebruikte prikte het iets maar lang niet zo veel als adorex.
De week erna had ik op een zatrerdag 3 haartjes gepileerd uit me oksel (hars ze normaal maar was er bij ingeschoten dus de zwartste even weg gehaald ;) ) en de dag erna odoban op gedaan. Ik ben huilend in slaap gevallen van de pijn. Heb een handdoek tussen me oksels gedaan en de dagen erna kon ik mijn arm niet omhoog doen. Helemaal rood, geirriteerd en strakgetrokken en vreselijk droog. Toen het spul 1,5 laten staan en opnieuw begonnen. Dit keer niet geharst, epileert of geschoren. Armen waren volledig droog (gefohnt) en 1 spraytje opgedaan. Nou weer iets prikken maar verder goed te verdragen. Dag erna weer gedaan en toen begon het gezeur weer.. meer prikken maar niet zo als die keer ervoor.

En omdat er op de gebruiksaanwijzing staat dat je het net zolang achter elkaar moet gebruiken totdat het werkt heb ik voor een dag 3 gekozen. Dit was een ramp. Branden, bijten, jeuken, prikken net of me oksel compleet weg geschroeid werd. Onverdragelijk........... dag erna kon ik me armen niet meer bewegen want dan deed het continu pijn en nu 3 dagen later zijn me oksels weer rustiger maar het zweten wordt er niet minder om.......

Ik doe precies wat er op de gebruiksaanwijzing staat.. 1 sprayje voor het slapen gaan op droge schone oksels.. dag erna afspoelen maar toch is het onverdragelijk....

Ben ik een hopeloos geval??? Ik zou graag van dat zweten afwillen maar als ik er zo onder moet lijden zit er niks anders op als leven met zweetvlekken in ieder truitje.... dus me hele leven in het zwart lopen :)
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door sjemmie79 »

talkpoeder vooraf gebruikt ? er staat ook op de beschrijving dat je 48 uur moet wachten met spuiten nadat je je hebt onthaard.
seilram
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 21:22
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door seilram »

Ja daar heb ik overheen gelezen maar wel veel van geleerd haha. Moet je talkpoeder van te voren gebruiken? Dan ga ik dat vanavond gelijk doen! Alleen even kijken of we het in huis hebben...
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door sjemmie79 »

ja, er staat duidelijk op de aanwijziging voor vrouwen, eerst talkpoeder , dan sprayen :)
Helpt tegen de irritatie
seilram
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 21:22
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door seilram »

Haha, nou bij deze ben ik zo scheel als een aap haha! Ik heb denk ik overal overheen gelezen zo te horen en ik maar denken dat ik de gebruiksaanwijzing goed gelezen had.
Bedankt voor de tips!
Navadij
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 19:28
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Navadij »

Hier nog de beloofde reactie van mij..

ik heb het gisteren binnen gekregen en gisteravond gebruikt.
en jawel.. vandaag helemaal droog gebleven :)
dit spul werkt perfect..
bij het opbrengen een beetje last gehad van prikken en jeuk maar dat viel reuze mee als ik nu het resultaat bekijk.

ik ga hier zeker mee door!

groetjes..
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door jp »

Odaban kun je nu ook in de winkelkopen-bestellen bij oa de keten De Drogist, tevens kan elke apotheek het voor je bestellen, je hebt het dan een dag later ook in huis.

groet
jp
jeroentjuh
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 13:44
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door jeroentjuh »

Ik heb odaban ook zojuist besteld.
Hoop dat dit wel werkt.
Anders ga ik botox laten inspuiten.. :cry:

Dit is mijn eerste bericht op het forum.
Ben het gezweet nu helemaal beu.

Gister terug gekomen van een weekend aan zee.
3 uur gereden, climat control op 19 graden.
Niks te warm in de auto.
Maar zweet plekken tot aan mijn broer :S

Dit gaat al tijden zo, zorg altijd dat ik een extra shirt meeneem als ik ver moet rijden.
Vanochtend dacht ik, hier zal ook wel een forum over bestaan... en ja :)
Het eerste wat ik las was over Adaban. Dat meteen besteld.
Zal mijn informatie ook met jullie delen als ik het product heb ontvangen.

Gr. Jeroen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht