Axitrans

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

hoi
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:08
Contacteer:

Bericht door hoi »

OkraMau schreef:iemand hiermee ervaring, met die "uitgedroogde" huid?
Gewoon uierzalf of vaseline smeren of iets dergelijks??
wat ik meestal gebruik tegen een droge huid, is gewone handcrème of van dat talkpoeder. bij mij is het dan meestal wel goed, en anders bedenk ik me wel dat als ik het spul niet gebruik ik dan een geïrriteerde huid krijg van het zweten.
freeboy12
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 18:25
Contacteer:

Re: Axitrans

Bericht door freeboy12 »

hoii

ik heb daar ook last van zweethanden elken ndag op nieuw natte handen naar school:(
brobeer axitrans miss werkt het bij jullie:p
be mij werkt het jammer genoeg niet

groete
sammiej
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 01 aug 2009, 12:29
Contacteer:

Re: Axitrans

Bericht door sammiej »

Gebruik nu ook axitrans ook voor de 1ste week voor men oksels. De apothekeres vertelde mij dat het een paar weken kan duren eer het zweten volledig stopt.
Wel, heb het maandag en dinsdag opgedaan, en ik had eigenlijk van de 1ste keer opsmeren al geen zweet meer. Wel wat klam aanvoelen, maar zweten nee hoor:)

Ze vertelde me er ook ineens bij dat je moet zorgen dat je echt niet meer zweet nadat je het opgedaan hebt, omdat dit irritatie bevorderd.
Had de 1ste dag helemaal geen last van irritatie, wel wat tintelen. De 2e dag was wel een ramp. Maar heb doorgebeten, en nu ziet men huid onder men oksels wel wat rood, maar daar smeer ik elke dag een créme op, en dit vervaagd weer wel.

Volgens mij heb ik last van irritatie omdat ik de 1ste keer zo goed wilde zorgen dat men oksels droog genoeg waren, dat ik de huid wat openg gehaald heb met men handdoek :D

Maar voor de mensen waar het niet direct bij helpt, denk eraan dat dit mogelijk is, dat je dan na een paar weken wel resultaat hebt!
Sven09
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 14:27
Contacteer:

Re: Axitrans

Bericht door Sven09 »

Axitans werkt voor mij verschrikkelijk goed :)

Doe het 2 dagen na mekaar aan en ben safe onder de oksels voor 2 à 3 maanden!! :-)

Maar het zweten aan men hoofd is ronduit belachelijk aan het worden. Bij frisse temperaturen bengelen de zweetdruppels aan mijn neus en zijn er watervallen achter mijn oren :(

Bestaat er dan een axitrans voor hoofd enzo?
Plaats reactie