Diverse behandelingen

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
madeliefje93
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 22 jul 2016, 00:11
Contacteer:

Diverse behandelingen

Bericht door madeliefje93 »

Hallo allemaal,

Al mijn hele leven, zolang als ik mij kan herinneren, heb ik last van natte handen, voeten en oksels. Voor mijn handen heb ik echt alle cremetjes geprobeerd maar niets hielp. Tijdens examens was het soms zo erg dat het water langs m'n handen liep. Nu ben ik in 2014 behandeld aan mijn handen (botox) maar helaas na 1 jaar moest ik de behandeling stoppen omdat er niets meer vergoed werd. (500 per behandeling en dit 4x per jaar). Ik baalde enorm gezien de behandeling hielp. M'n natte voeten zijn vervelend maargoed daar valt mee te leven en voor mijn oksels gebruik ik syneo5 (top spul).
Nu ben ik toch weer veel aan het lezen omdat ik er gewoon vanaf wil.
Kunnen jullie mij vertellen met welke behandelingen jullie bekend zijn en welke wel/niet hebben geholpen? Eventuele kosten en of deze worden vergoed.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in mijn zoektocht naar een leven met droge handen :cheer
Groetjes, Madelief
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Diverse behandelingen

Bericht door Thijs »

Voor handen is er de Ets operatie. Checkout hyperhidrosis kliniek.nl
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Diverse behandelingen

Bericht door Erje »

Hoi Madelief,

Welkom hier!
Je grootste probleem is dus eigenlijk de handen lees ik. Dan zijn er drie opties, waar binnenkort nog een vierde bij komt. De eerste drie zijn medicijnen ( Oxybutinine en Glycopyrronium ), Ionthoforese en de operatie ETS. Over deze methodes valt heel veel te lezen hier, gebruik eventueel de zoekfunctie.
De nieuwe methode die eraan zit te komen is de MiraDry voor handen. Veelbelovend als je het mij vraagt. Zelf heb ik de MiraDry voor de oksels gehad en het heeft mijn leven veranderd.
In ieder geval succes met je zoektocht en hou ons op de hoogte hé.

Groetjes, rj
madeliefje93
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 22 jul 2016, 00:11
Contacteer:

Re: Diverse behandelingen

Bericht door madeliefje93 »

Thijs schreef:Voor handen is er de Ets operatie. Checkout hyperhidrosis kliniek.nl
Hoi Thijs tnkx voor je reactie. Ik heb over de Ets operatie veel gelezen, ook buiten dit forum. Maar nu lees ik hierover ook best wel wat negatieven dingen.. Vandaar dat ik opzoek ben naar mensen die een operatie of behandeling zijn ondergaan en mij opweg kunnen helpen naar de juiste behandeling.. :cheer
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Diverse behandelingen

Bericht door Thijs »

Hier op het forum onder het kopje operaties staat heel veel geschreven over de ets operatie. Veel mensen zijn positief sommigen ook niet vanwege compensatie zweet. Lees je goed in en informeer bij de betreffende kliniek/ziekenhuis als je een keus gemaakt hebt. Uiteraard kun je hier ook vragen stellen. Succes
madeliefje93
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 22 jul 2016, 00:11
Contacteer:

Re: Diverse behandelingen

Bericht door madeliefje93 »

Erje schreef:Hoi Madelief,

Welkom hier!
Je grootste probleem is dus eigenlijk de handen lees ik. Dan zijn er drie opties, waar binnenkort nog een vierde bij komt. De eerste drie zijn medicijnen ( Oxybutinine en Glycopyrronium ), Ionthoforese en de operatie ETS. Over deze methodes valt heel veel te lezen hier, gebruik eventueel de zoekfunctie.
De nieuwe methode die eraan zit te komen is de MiraDry voor handen. Veelbelovend als je het mij vraagt. Zelf heb ik de MiraDry voor de oksels gehad en het heeft mijn leven veranderd.
In ieder geval succes met je zoektocht en hou ons op de hoogte hé.

Groetjes, rj
Hoi Erje,
Dank voor je reactie!!
Ik heb over Miradry ook het eea gelezen maar wist niet dat deze methode ook voor handen er aan zit te komen!! Deze methode ga ik zeker in de gaten houden..
Lees veel over comp. zweet en dat is ook niet iets waar ik op zit te wachten.. Ik ben wel naar iets opzoek waar ik niet maandelijks meer voor behandeld hoef te worden. Zodat ik er hopelijk derest van m'n leven vanaf ben..
Ik hou jullie zeker op de hoogte!!
Groetjes, Madelief
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht