Oproep: Hyperhidrosis in tijdschrift VIVA

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Marieke1986
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 15:48
Contacteer:

Oproep: Hyperhidrosis in tijdschrift VIVA

Bericht door Marieke1986 »

Hallo allemaal,

ik ben journaliste voor het weekblad Viva en graag zouden wij aandacht besteden aan overmatig zweten bij jonge vrouwen. Graag willen wij met dit artikel het onderwerp wat meer bespreekbaar maken, aangezien het nog erg in de taboesfeer zit.

Ik maak een portrettenreeks van drie jonge vrouwen (24-38 jaar) die last hebben van hyperhidrosis. Hoe beïnvloed dit je leven? Hoe ga je er mee om? Welke vooroordelen moeten direct van tafel worden geveegd? etc. Het gaat om een persoonlijk, integer interview over hoe jij het ervaart. Uiteraard mag de tekst eerst worden ingezien voor publicatie. Bij het artikel komt ook een mooie portretfoto, geschoten door een professionele fotograaf.

Ik ben voor mijn artikel nog opzoek naar één jonge vrouw die last heeft van overmatig zweten en die zich hier voor (nog) niet heel behandeld, om welke reden dan ook. Dus die nog iedere dag kampt met de aandoening.
Mocht er een vrouw zijn die haar verhaal wil en durft te vertellen, of die eerst wat meer informatie wil, dan kan zij mij mailen op info@mariekeordelmans.nl

Ik hoor het graag!

Vriendelijke groet,
Marieke
Journaliste Viva
nienke86
Beekje
Beekje
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 14 sep 2014, 08:58
Contacteer:

Re: Oproep: Hyperhidrosis in tijdschrift VIVA

Bericht door nienke86 »

Hoi Marieke,

Twee weken terug heb ik me laten behandelen voor het okselzweten. Ik voel me nu een stuk beter.
Maar ik ben niet alleen een okselzweter, helaas heb ik er op meer plekken last van.
Ik zal je een mailtje sturen, wie weet..

Groetjes Nienke
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Oproep: Hyperhidrosis in tijdschrift VIVA

Bericht door onlymeisje »

Heeft iemand een link van de publicatie? Ben benieuwd...
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Oproep: Hyperhidrosis in tijdschrift VIVA

Bericht door onlymeisje »

Bedankt Thijs! :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht