Zweten wordt steeds erger en meer

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Shadyyy
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 18:47
Contacteer:

Zweten wordt steeds erger en meer

Bericht door Shadyyy »

Hallo lotgenoten,

Ik heb tijdens de zomervakantie mijn eerste botoxbehandeling gehad, dit heeft eigenlijk niet veel geholpen.
Ik kreeg maar 1 prik bij beide oksels. Zoals ik al had verwacht was tijdens het testen weinig zichtbaar dat ik last heb van zweten, terwijl ik me normaal kapot zweet bij alles wat ik doe.

Nu heb ik volgende maand weer een behandeling. alle deo's en zalfjes werken niet. iemand een andere oplossing.

Zweet voornamelijk rond de oksels, ook rond de billen :oops:
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Zweten wordt steeds erge en meer

Bericht door Erje »

Hallo Shadyyy, welkom op dit forum.

Maar 1prik in beide oksels....waar ben je geweest?
Ik krijg zelf ook al jaren botox, maar tot nu toe altijd veel meer prikjes.
Dat je niet zweet tijdens de behandeling herken ik wel. Op de één of andere manier stopt het dan. Maar bij een zetmeelproef kunnen ze toch nog wel zien waar de meeste zweetklieren zitten.
Ga je de volgende maand weer naar dezelfde kliniek?
Rens
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:44
Contacteer:

Re: Zweten wordt steeds erge en meer

Bericht door Rens »

Hey,

Ik heb 1 keer botox laten inspuiten, kreeg ongeveer 50 prikjes per oksel bij de 25e prik moest ze na elke prik me oksel deppen van het zweet.
Was net voor zomervakantie en heb onder mij oksels toen bijna niet gezweet. Ik had wel last van compensatie zweet, vooral op mijn gezicht.
Dat was dus ik drama en dat doe ik dus niet meer. Gebruik nu Oxybutynine, werkt een klein beetje. Krijg er alleen wel droge bakkes van en binnenkant van me neus is ook heel droog waardoor het wel wat jeukt zo nu en dan. Blijf op zoek naar betere oplossingen maar heb het idee dat dat voorlopig niet aan de orde is.
Shadyyy
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 18:47
Contacteer:

Re: Zweten wordt steeds erge en meer

Bericht door Shadyyy »

Ja, ik ga weer naar dezelfde kliniek. Dinsdag heb ik de zetmeeltest maar de week daarna heb ik pas de behandeling. Ik hoop dat ik meer zweet en dat ik meer prikjes krijg. Ik ga speciaal fietsen haha. Ja de vorige keer bij linker oksel 1 prik en bij de rechter oksel.
Ik hoop dat het meer helpt. Mijn behandelingen worden wel verzekerd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht