Botox injectie oksels

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

karin_verstegen
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 13:49
Contacteer:

Botox injectie oksels

Bericht door karin_verstegen »

Ik heb botox injectie in mijn oksels laten doen bij huisartsenpraktijk Jacobs-Lammers-Smits.
Ik ben echt super enthousiast. Ik zweette altijd, wanneer ik onder de mensen was werd ik er nog meer onzekerder door.
Nu heb ik midden januari mijn eerste behandeling gehad en er is echt een wereld voor me open gegaan.
Het zweten is weg!!! verder ook nergens anders last van meer zweten gekregen. Ik hoorde wel eens dat je klammere handen of voeten kon krijgen, maar niets. Heerlijk! Zoveel zekerder geworden, shirts die je gewoon de hele dag aan kan houden en nu vaak met m'n armen in de lucht. :D
De behandeling doet verder geen pijn, je voelt de prikjes maar als je het resultaat de dag erna ziet/ voelt is het het dubbel en dwars waard. Deze huisartsenpraktijk is ook goedkoper dan andere die ik op internet gevonden had. Ik werd super geholpen en voelde me helemaal niet stom en onzeker daar.
Een echte aanrader dus!!!!

http://www.huisartsenpraktijk-jacobs-lammers-smits.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht