vliegtuig

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

vliegtuig

Bericht door ~Pelusa~ »

Hoi allemaal. In de vakantie ga ik naar Madrid, met het vliegtuig. Tegen het zweten gebruik ik altijd therme5, ik kan echt niet zonder. Maar als je gaat vliegen, moet je dat dus in zo'n doorzichtig zakje doen, en als ze het veilig vinden ofzo mag het mee geloof ik. Maarrrr... ten eerste vind ik het al behoorlijk genant om dat flesje in zo'n zakje te moeten doen, en helemaal als ze gaan vragen wat het is, en ten tweede is het ontvlambaar, waardoor ik bang ben dat het niet mee mag. Weet iemand een oplossing hier voor?
groetjes
kippetje
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 23:57
Contacteer:

Bericht door kippetje »

aan iemand tegen wie je moet zeggen dat het tegen zweten is moet je ff moed bij elkaar verzamelen.
je moet gewoon denken van: die persoon zie ik toch nooit meer :D
je zou ook kunnen bellen en vragen of je het mee mag nemen...deze persoon weet ook niet wie je bent :D

in ieder geval succes!
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

gewone bagage

Bericht door fraz »

je kunt het toch in je gewone bagage doen ??? Dan heb je helaas geen deo tijdens de vlucht maar kun je wel dat flesje gebruiken in spanje. Hij mag alleen niet mee met je handbagage
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

Ja, maar ik wou juist alleen handbagage mee nemen, want dat scheelt weer tijd (je hoeft die bagage niet af te geven en weer op te halen), en ik zit toch al niet zo lang in madrid, dus ik wil me tijd optimaal benutten. Ik heb toch niet zoveel nodig voor 4 dagen ;)
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

Fijn: k hoor net van mn ma dat je geen flesjes mee mag nemen met zo'n spuitdop, in het vliegtuig dus. Dat betekent dus sowieso dat ik de hele tijd geen deo enzo kan gebruiken. Opzich wel goed voor mijn oksels, die zijn intussen helemaal open door al die sprays ed die ik moet gebruiken. Maar om nou 4 dagen lang, de hele dag rond te lopen in Madrid zonder deo... Kzal me maar gewoon moeten neerleggen bij doorweekte shirtjes en die stinkgeur om me heen :( Of weet iemand hoe je dat therme 5 kan gebruiken zonder dat het in een spray zit?
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Toen ik een paar weken terug naar Barcelona ging, zat ik met eenzelfde probleem.
Ik ben met Ryanair (ofzoiets?) geweest, en daar mocht je zoiets wel meenemen - als het maar geen 100 ml was.
Misschien is het verstandig om even te kijken op de site van de vliegmaatschappij. ;)
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ik vlieg regelmatig en heb eigenlijk nooit vragen of problemen gehad. Je moet het flesje in een doorzichtig zakje doen en dat afgeven maar ze letten er echt niet op wat het is over het algemeen, daar zijn ze veel te druk voor. Als ze al kijken is dat alleen om te zien of het minder dan 100ml is. Ik heb ook op al mijn vluchten een spuitdeo bij mij gehad en daar hebben ze nooit iets over gezegd. Het gaat hen er om dat het een vloeistof is waar bommen mee gemaakt zouden kunnen worden, ongeacht wat voor vloeistof dat is, dus daar letten ze echt bijna niet op. Ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was!!!! En anders leg je uit dat het een antitranspirant is, heel veel mensen gebruiken dat en je lieggt niet!

Gewoon concentreren op je vakantie, geniet ervan!!!!!!
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

hoe is het eigenlijk afgelopen??
Ik vertrek volgende week vrijdag voor 3 dagen naar zweden en neem daarom ook alleen maar handbagage mee.. 1 a 2 dagen kan ik nog wel zonder odaban maar langer nie, dus wil me odabannetje mee nemen.. hoe is het verlopen?
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

dan maar mijn ervaring,
niks aan het handje.. alleen....
odaban deed redelijk zijn werk onder de armpjes... alleen over de rest van me lichaam kan ik beter zwijgen.. dan sta je daar in je eentje in een vreemd land op een enorme luchthaven, ja... in de sahara zouden ze een moord doen voor zoveel vloeistof :S
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

aankomend weekend weer.. maar nu odaban met oxy combineren... kijken of da beter gaat
Plaats reactie